ارز دیجیتال به زبان ساده آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال

ارز دیجیتال به زبان ساده | آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال

ارز دیجیتال نوعی رایج از پول الکترونیکی است که توانسته محبوبیت زیادی بین سرمایه گذاران پیدا کند. این نوع از ارزها از ویژگی‌های منحصر به فردی بهره می‌برند که آن را از سایر شکل‌های رایج ارزهای فیزیکی و مجازی مجزا کرده است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های دنیای رمز ارزها غیر متمرکز بودن آن است، به این معنی که هیچ نهاد یا سازمانی نمی‌تواند به اطلاعات آن دسترسی پیدا کند. در حال حاضر سرمایه گذاران بازارهای سرمایه حسابی ویژه روی این بازار باز کرده‌اند. بنابراین بیایید با دنیای Cryptocurrency و نحوه درآمدزایی از ارزهای دیجیتال معتبر  بیشتر آشنا شویم.

ارز دیجیتال چیست
آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال به زبان ساده

دنیای ارز دیجیتال، از ابتدا تا کنون

از زمانی که ساتوشی ناکاموتو از بیت کوین رونمایی کرد، سال‌ها می‌گذرد. شاید در آن زمان حتی خالق بیت کوین گمان نمی‌کرد تعداد رمز ارزهای موجود در دنیا به بیش از چندین هزار عدد برسد. از سال 2009 که بیت کوین به تنهایی در این بازار حکومت می‌کرد، تا کنون پروژه‌های زیادی وارد این حوزه شده‌اند. جذابیت حوزه‌های دیجیتال از یک سو و قابلیت کسب سودهای بالا از سوی دیگر باعث شده تا بسیاری از افراد به سمت سرمایه گذاری در این بازار پرریسک حرکت کنند. آیا شما هم می‌خواهید سهمی در این دنیا داشته باشید؟

ارز دیجیتال به زبان ساده | آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال
ارز دیجیتال چیست به زبان ساده

 

روش‌های کسب درآمد از رمز ارزها

حالا که سرمایه گذاری روی کریپتوها یک جریان داغ محسوب می‌شود، بسیاری از افراد به دنبال روش‌های درآمدزایی از طریق این بازار هستند. از خرید زمین‌های دیجیتال گرفته تا خریداری توکن‌های رمز ارزها همگی می‌توانند یک تجارت جذاب و البته پر‌سود باشند. بنابراین اجازه دهید با روش‌های جالبی که برای درآمدزایی از بازار کریپتوکارنسی وجود دارد، بیشتر آشنا شویم:

  • استخراج ارز دیجیتال

ماین کردن رمز ارزها یکی از پر‌سودترین روش‌های کسب سود از بازار است. نحوه استخراج ارزهای دیجیتال به این صورت است که شما با خرید چند دستگاه ماینر و پردازش و رمزنگاری دیتاها می‌توانید مقداری از توکن‌های مربوط به بازار را کسب (یا به اصطلاح استخراج) کنید. البته این روش در بسیاری از کشورها از جمله ایران غیر قانونی می‌باشد.

  • خرید زمین یا ملک مجازی

اگر آشنایی کمی هم با ارز دیجیتال داشته باشید، حتما تا به حال با خرید زمین و ملک مجازی مواجه شده‌اید. امروزه خرید و فروش زمین مجازی به یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی از طریق بازار رمز ارزها تبدیل شده است. با ورود به این حوزه نیز می‌توانید سودهای خوبی کسب کنید.

  • خرید اموال دیجیتال

یکی دیگر از راه‌های کسب سود از طریق این بازار می‌تواند خرید و فروش اموال دیجیتال مانند NFTها یا گالری آثار هنری باشد. اگر رویدادهای این حوزه را دنبال کنید، قطعا با اخبار شگفت انگیز زیادی مواجه می‌شوید. گاها برخی از کاربران با ساخت یا فروش یک عکس دیجیتال ساده چند میلیون یا چند میلیارد سود می‌کنند.

  • خرید و فروش ارزها

شاید پرطرفدارترین شیوه سرمایه گذاری در دنیای کریپتو، شناخت و تحلیل روند و خرید و فروش رمز ارزها باشد. اما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام است؟ چگونه باید فعالیت خود را آغاز کنیم؟ چه زمانی ورود کنیم؟ چه زمانی خارج شویم؟ برای موفقیت باید جواب مشخصی برای همه این چالش‌ها داشته باشید.

ارز دیجیتال به زبان ساده | آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال
کسب در آمد از ارز دیجیتال

 

چگونه خرید و فروش ارز دیجیتال را آغاز کنیم؟

اکنون که با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اید، شاید ترغیب شده باشید که مقداری از سرمایه خود را به صورت مجازی نگهداری کنید. به همین دلیل یک راهنمای جامع و کوتاه برای نحوه خرید انواع ارز دیجیتال آماده کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان رمز ارزهای مدنظر خود را خریداری کنید.

  1. ثبت نام ارز دیجیتال

اولین قدم برای شروع سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی ثبت نام در یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. صرافی‌های خوب زیادی مانند بایننس، هات بیت، کوکوین برای ایرانیان وجود دارد. با این حال بسیاری از علاقه مندان به خرید ارز دیجیتال در ایران ترجیح می‌دهند از صرافی‌های معتبر داخلی استفاده کنند.

ارز دیجیتال به زبان ساده | آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال
ثبت نام ارز دیجیتال
  1. خرید رمز ارز

پس از ثبت نام، نوبت به خرید توکن‌ها و ارزهای مدنظر می‌رسد. در این مرحله شما باید تصمیم بگیرید. به نظر من دو نوع دیدگاه نسبت به خرید ارز در این بازار وجود دارد. شما می‌توانید با خرید ارزهای دیجیتال جدید روی سود احتمالی آن‌ها حساب باز کنید یا این که سرمایه خود را به ارزهای دیجیتال معروف تبدیل کنید. به هر حال استراتژی و هدف هر فردی برای شروع معاملات می‌تواند متفاوت باشد.

  1. انتقال دارایی به کیف پول ارز دیجیتال

در انتها کافی است دارایی دیجیتال خود را به کیف پولتان منتقل کنید. عموما 2 کیف پول برای معامله گران وجود دارد:

  1. کیف پول سخت افزاری
  2. کیف پول نرم افزاری

شما می‌توانید با توجه به هدف خود در بازار ارز دیجیتال از هر کدام از کیف پول‌ها استفاده کنید.

ارز دیجیتال به زبان ساده | آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال
آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال به زبان ساده

 

نتیجه گیری

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال هر چند یک فعالیت پر ریسک محسوب می‌شود، اما مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. با این حال برای شروع کار باید ابتدا تشخیص دهید، ارزهای دیجیتال آینده دار کدام هستند؟ کدام ارزها می‌تواند شما را به سود برسانند؟

بسیاری با خرید ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین، آدا یا اتریوم سعی می‌کنند تا سرمایه خود را در یک توکن معتبر وارد کنند. گروهی نیز به دنبال یافتن بهترین ارز دیجیتال ارزان هستند تا بتوانند در آینده سود خوبی از آن کسب کنند، شیبا یک نمونه بارز از این نوع ارزها است. استراتژی شما برای این بازار چیست؟

 

به این نوشته امتیاز دهید

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

مدیریتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیریت

هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *