شروع فارکس تا 15% شارژ هدیه اضافی | افتتاح حساب فارکس با بونوس

در بروکر آمارکتس شما برای اولین واریز خود تا 15% بونوس واریزی قابل ضرر دریافت می‌کنید. این نوع جایزه بونوس قابل ضرر Tradable می‌باشد که در ضررهای احتمالی شما را کمک می کند و وقتی ضرر شما به آستانه ی مبلغ بونوس برسد ، بونوس شما حذف نـمی‌شود. مثلا شما 1000 دلار در حساب خود واریز می کنید ، بروکر آمارکتس به شما 150 دلار بونوس قابل معامله و قابل ضرر Tradable می دهد. حال بونوس شما 150 دلار است ، معادل 15 درصد واريز شما و اگر بیش از 1000 دلار ضرر کنید بازهم کال مارجین نخواهید شد و فرصت جبران دارید. همچنین بسته به مقدار لاتیجی که استفاده می‌کنید «كشبك وفاداری» شامل حال شما می‌شود.

شروع فارکس تا 15% شارژ هدیه اضافی | افتتاح حساب فارکس با بونوس

بونوس قابل معامله بهترین نوع بونوس فارکس است چرا که در ضررهای احتمالی به کمک تریدر می آید. در بونوس قابل معامله برای این که تریدر بتواند بونوس را دریافت کند نیاز است تا ابتدا حساب واقعی خود را شارژ کند. پس از واریز وجه توسط تریدر ، مبلغی به عنوان بونوس از طرف بروکر بر روی حساب واقعی بصورت اضافی شارژ خواهد شد. هر بار که فرد حسابش را شارژ می کند ، بروکر هم برای این که تشویقی جهت وفاداری مشتری انجام دهد، به مشتری  بونوس قابل معامله پرداخت می کند بونوس قابل معامله نوعی جایزه برای افرادی است که حساب واقعی خود را یکبار و یا چند بار شارژ می کنند.

از طریق لینک زیر میتوانید طبق فایل راهنما ثبتنام خود را انجام دهید (فیلتر شکن خود را روشن کنید) :

معرفی 8 بونوس بروکر آمارکتس

انواع بونوس ها در بروکر آمارکتس به صورت دوره ای آپدیت میشود . علاوه بر ارائه بونوس ، بروکر آمارکتس طرح ها و مسابقات تشویقی نیز وجود دارند که این کارگزاری برای جذب بیشتر کاربران به طور دوره ای ارائه می نماید و در مقطع کنونی شامل 7 مورد زیر می باشد:

 1- بونوس تغییر بروکر :

در این طرح در صورتی که فرد معامله گر قصد تعویض بروکر خود را داشته باشد میتواند بروکر خود را به AMarkets تغییر دهد، و  20 درصد بونوس هدیه دریافت نماید. این بونوس در تمام تراکنش‌های معاملاتی از جمله drawdown قابل استفاده است. تریدر میتواند حساب معاملاتی خود در بروکر دیگری را با پوزیشن‌های باز، به آمارکتس منتقل کند! برخی از مزایایی که برای این طرح درنظر گرفته شده است شامل واریز با کارمزد صفر، آنالیزگر معاملات، اسپرد کم تا 0.2 پیپ و نیز اجرای آنی سفارشات با سرعت 0.03 ثانیه است.

 2- دریافت کش بک:

 از آمارکتس تا 17 دلار کش‌بک دریافت کنید. این طرح برای مشتریان وفادار در دسترس می باشد و دارای سطوح مختلفی است. به طور مثال اگر شما دارای حساب تجاری سطح 2 به بالا باشید می توانید به ازای هر لات معامله ، تا 3 دلار کش بک دریافت کنید. در این حالت هرچه بیشتر معامله کنید، کش بک بیشتری به حساب شما بازگشت داده می شود. این طرح شامل 5 سطح است. هرچقدر سطح شما بالاتر باشد، کش‌بک بیشتری نیز به ازای مقدار لات معاملاتتان دریافت خواهید کرد. تریدرها معاملات روزانه ی خود را انجام میدهند و بسته به لول وفاداری خود، طبق جدول زیر کش‌بک دریافت خواهند کرد:

سطححجم معاملاتی مورد نیاز ماهانهنرخ جدید کش‌بک (به ازای هر لات)
12 Lot 3 $
25 Lot 11 $
35 Lot 13 $
45 Lot 15 $
55 Lot 17 $

3- دو برابر کردن واریزی:

در این طرح، حداکثر میزان بونوس برای کاربران جدید تا 10 هزار دلار میباشد. این بونوس‌ بصورت اعتبار به حساب شما واریز شده و در قسمت Credit line متاتریدر 4 قابل مشاهده است. نحوه برداشت بونوس به این صورت است که به ازای معامله ی هر لات کامل ، مقدار 3 دلار آزاد میشود. برای فعال کردن این بونوس می بایست به پشتیبانی بروکر اطلاع دهید.

4- 20% کمیسیون کمتر :

شما میتوانید با واریز 500 دلار یا بیشتر به حساب ECN خود تا 31 ژانویه ، 20% از هزینه کمیسیون خود کم کنید.(به ازای هر لات)

20% از هزینه کمیسیون خود کم کنید.
20% از هزینه کمیسیون خود کم کنید.

5- کمیسیون واریزی صفر درصد:

در این طرح، آمارکتس متعهد است تا کمیسیون دریافتی بابت واریز از طریق هر سیستم پرداختی را بدون درنظر گرفتن مقدار واریز به تریدرها بازگرداند. این کار به صورت خودکار انجام شده و برای تمامی انواع حساب ها قابل انجام است.

6- انتقال سود از حساب دمو به حساب واقعی:

شما می توانید سودهایی که در حساب دمو خود کسب کرده اید را به حساب واقعی منتقل کنید. در این حالت لازم است 5 روز معاملات شما موفق باشد سپس برای انتقال سود، حساب معاملاتی واقعی خود را به اندازه ی سودی که روی حساب دمو خود کرده‌اید، شارژ کنید. در آخر برای انتقال وجه به مدیر شخصی خود پیام ارسال کنید. نحوه برداشت بونوس به این صورت است که به ازای معامله ی هر لات کامل ، مقدار 3 دلار آزاد میشود.

 

7- باشگاه مشتریان Gold :

مزایای مشتریان Gold عبارتند از: دریافت مشاوره تلفنی با تحلیلگر ارشد بازارفارکس، مدیر شخصی پشتیبانی متناسب با نیازهای فردی شما ، آنالیز پریمیوم سیگنال‌های سودمند و دقیق برای نمادهای معاملاتی کلیدی ، ارتقا شرایط معاملاتی و یک برنامه بونوس‌ منحصر به فرد.

در صورتی که معامله گر دو شرط زیر را داشته باشد به طور خودکار واجد شرایط دریافت وضعیت باشگاه مشتریان Gold خواهد شد:

  • اول: میزان اکوئیتی برابر با 20.000$ باشد.
  • دوم: حجم کل معاملات حداقلLot 150 باشد.

8- مسابقه همکاران:

کسانی که به عنوان همکار در این مجموعه حساب فعالی دارند، می توانند در بازه زمانی 1 – 31 دسامبر با دعوت بیشتر از کاربران جدید، امکان بهره مندی از جوایز را داشته باشند. در این حالت نفر اول تا پنجم به ترتیب از 3 هزار دلار تا 500 دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

بونوس چه فایده ای دارد؟
بونوس چه فایده ای دارد؟

جمع بندی مطلب

چرا باید از بونوس فارکس استفاده کنیم و بونوس چه فایده ای دارد؟

بونوس یا هدیه یک طرح مفید هم برای معامله گر و هم برای بروکر است. در واقع این یک قضیه ی بُرد بُرد است. بروکرها با ارائه ی بونوس مشتریان خود را حمایت میکنند و این باعث جذب تریدر است و از طرفی دیگر معامله گران نیز با گرفتن بونوس موجودی حساب خود را افزایش می‌دهند که این کمکی در جهت سودآوری بیشتر است.

بونوس همانند انگیزه ای است که بروکرها به معامله گران می دهند تا آنها را در سرمایه گذاری حمایت کنند. نوع بونوس ها نیز با یکدیگر متفاوت است و میتواند درصد یا مقدار ثابتی از مقدار واریزی معامله گر باشد که به حساب تریدر واریز میشود. دلیل اصلی استفاده از بونوس فارکس افزایش موجودی حساب تریدرها می‌باشد که می‌تواند به آنها مارجین بیشتری برای معاملات بدهد.

 به عنوان نمونه یک بروکر ممکن است پاداش 20 درصدی برای یک واریز 1000 دلاری در نظر بگیرد، در نتیجه تریدر 200 دلار اضافی در اکانت ریل خود دریافت خواهد کرد. حجم پول بیشتر باعث میشود که تریدر مارجین بیشتر و حجم معاملات بزرگتری را تجربه کند.

3.5/5 - (79 امتیاز)