آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

ثبت نام در بروکر amarkets بسیار ساده و سریع است. برای افتتاح حساب در بروکر آمارکتس AMarkets، به تایید موارد زیر نیاز است:

  1. شماره موبایل: شماره موبایل شما باید معتبر باشد تا بتوانید پیامک دریافت کنید.
  2. ایمیل: برای تایید حساب خود و دریافت اطلاعات لازم از بروکر، باید ایمیل معتبری را در زمان ثبت نام در بروکر آمارکتس وارد کنید.
  3. عکس یک مدرک شناسایی معتبر: بروکر برای اطمینان از هویت شما نیاز به یک مدرک شناسایی معتبر دارد. این مدارک می‌تواند کارت ملی یا پاسپورت باشد.

در زیر راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام در بروکر Amarkets در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه آورده شده است:

 

مرحله اول ثبت نام در بروکر amarkets

برای شروع فرآیند ثبت نام در بروکر آمارکتس و ورود به وب سایت بروکر Amarkets بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک سایت آمارکتس

 

تکمیل فرم ثبت نام در آمارکتس

پس از کلیک بر روی لینک بالا فرمی ظاهر می شود که باید اطلاعات شخصی خود را جهت ثبت نام در آمارکتس وارد کنید. این فرم اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی ، آدرس ایمیل، و شماره تلفن شما را می خواهد. مطمئن شوید که مشخصات خود را از نظر صحت و کامل بودن دوباره بررسی کنید. مطابق عکس زیر:

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

ایمیل خود را تایید کنید:

پس از ارسال فرم ثبت نام، ایمیلی حاوی لینک فعال سازی حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد. روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

 

موبایل خود را تایید کنید:

پس از تایید شدن ایمیل، باید اطلاعات تماس خود را تکمیل کنید. شماره موبایل خود را وارد کنید و کد ارسال شده به گوشی خود را وارد نمایید. مطابق عکس زیر:

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

 

کارت شناسایی خود را تایید کنید:

برای دسترسی به تمام ویژگی های کارگزار Amarkets، باید هویت خود را تأیید کنید. برای انجام این کار، باید یک مدرک شناسایی معتبر مانند تصویر کارت ملی یا گذرنامه یا گواهینامه رانندگی. بررسی و تایید مدرک شناسایی شما توسط کارشناسان بروکر انجام میشود که ممکن است چندین ساعت زمانبر باشد. مطابق عکس زیر:

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

پایان ثبت نام در بروکر آمارکتس : پس از پشت سر گذاشتن مراحل بالا ، ثبت نام در بروکر amarkets تکمیل و تمام میشود.

 

دانلود و راه اندازی پلتفرم معاملاتی متاتریدر:

پس از ثبت نام در بروکر amarkets ، با برنامه متاتریدر (MetaTrader) می‌توانید معاملات خرید و فروش خود را انجام دهید ، اکانت خود را مدیریت کنید و نمودارهای مختلف را بررسی و تحلیل کنید. این نرم‌افزار ابزارهای متنوعی را برای تحلیل بازار، شامل نمودارهای قیمت، شاخص‌های فنی و ابزارهای رسم خطوط و شکل‌های هندسی به کاربران خود ارائه می‌دهد. متاتریدر به شما امکان مدیریت اکانت خود، شامل مشاهده سابقه معاملات، موجودی حساب، سود و زیان و … را میدهد.

پلتفرم متاتریدر 4 و 5 بروکر برای هر دو دستگاه دسکتاپ و موبایل در دسترس است. وارد پنل کاربری بروکر شوید، در قسمت «Trading platforms» ، متاتریدر مورد نیاز لپ‌تاپ یا موبایل را دانلود نمایید. مطابق عکس زیر:

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

 

حساب دمو آمارکتس

ساختن حساب دمو پس از ثبت نام در آمارکتس ممکن میشود. برای ایجاد حساب دمو در آمارکتس، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پس از نصب و باز کردن متاتریدر، بر روی بخش “File” در منوی بالایی صفحه کلیک کنید.
  2. سپس در منوی باز شده، بر روی “Open an Account” کلیک کنید.
  3. در پنجره باز شده، “Account Type” را به “Demo” تغییر دهید.
  4. “Server” را به “AMarkets-Demo” تغییر دهید.
  5. اطلاعات خود را در فرم ثبت‌نام وارد کنید. برای حساب دمو می‌توانید از اطلاعات غیر واقعی استفاده کنید.
  6. با تکمیل فرم ثبت‌نام، بر روی دکمه “Register” کلیک کنید.
  7. حالا حساب دمو شما ایجاد شده است و شما می‌توانید با استفاده از آن ترید کنید.

 

افتتاح حساب واقعی (ریل)

ساختن حساب حقیقی پس از ثبت نام در آمارکتس ممکن میشود. مراحل افتتاح حساب واقعی (ریل) در آمارکتس عبارتند از:

  1.  به سایت بروکر و کابین شخصی خود وارد شوید. برای راحت تر شدن مراحل زبان را به فارسی تغییر دهید.(در نوار بالای سایت عکس پرچم مشخص است)
  2. در کابین شخصی، گزینه “معامله کردن” را انتخاب کنید و سپس گزینه “حساب واقعی جدید” را انتخاب کنید.
  3. در صفحه جدید، نوع پلتفرم معاملاتی (MT4 یا MT5)، نوع حساب (ECN، Classic یا Crypto) و ارز حساب معاملاتی (USD، EUR یا GBP) را مشخص کنید.
  4. سپس اهرم معاملاتی را مشخص کنید و درخواست خود را ارسال کنید.
  5. حساب واقعی شما در آمارکتس ایجاد شده است و مشخصات لاگین و پسوورد به ایمیل شما ارسال شده است. سپس می‌توانید وارد ایمیل خود شوید و مشخصات لاگین و پسوورد را در داخل برنامه متاتریدر وارد کنید. برای این کار متاتریدر را باز کنید بر روی گزینه file کلیک کرده و login to trade account را انتخاب کنید. مطابق عکس زیر:

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

 

انواع روش واریز و برداشت در آمارکتس

  • ریالی از درگاه آنلاین
  • کیف پول های الکترونیکی (Neteller، Skrill، Perfect Money، WebMoney)
  • ارزهای دیجیتال (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم)
  • حواله بانکی (به ارز محلی یا دلار آمریکا)
  • کارت های اعتباری/دبیت (ویزا و مسترکارت)

 

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس

برای واریز و برداشت ریالی در کارگزاری Amarkets می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. هویت خود را تأیید کنید: قبل از اینکه بتوانید ریالی را واریز یا برداشت کنید، باید مدرک شناسایی خود را در بروکر Amarkets تأیید کنید.
  2. ارتباط با پشتیبانی بروکر  در تلگرام : پس از تایید هویت می توانید به پشتیبانی کارگزار در تلگرام پیام دهید و به آنها اطلاع دهید که می خواهید بصورت ریالی واریز کنید.
  3. دریافت لینک درگاه بانکی: تیم پشتیبانی برای شما لینک درگاه بانکی ارسال می کند که با آن می توانید با استفاده از کارت بانکی ایرانی به نام خودتان، ریالی را به صورت آنلاین واریز کنید.
  4. واریز: با استفاده از لینک ارائه شده می توانید بدون کارمزد در هر مرحله تا سقف 50 میلیون تومان حساب خود را شارژ کنید و نرخ دلار به نرخ روز محاسبه می شود.

 

حداقل واریز در بروکر :

در بروکر Amarkets حداقل مقدار سرمابه گذاری معادل 100 دلار است.

 

نصب آمارکتس با اپلیکیشن آمارکتس

نصب آمارکتس ساده است ، شما از وب‌سایت آمارکتس یا گوگل پلی یا اپ استور میتوانید اپلیکیشن آمارکتس را بر روی موبایل خود دانلود کنید و نصب آمارکتس را انجام دهید. تمامی قابلیتهای نسخه دسکتاپ بر روب اپلیکیشن نیز وجود دارد. با نصب آمارکتس و استفاده از اپلیکیشن میتوانید حساب دمو و ریل افتتاح کنید و یا واریز و برداشتهای خود را انجام دهید. اپلیکیشن Amarkets یک برنامه تلفن همراه است که به مشتریان امکان داد و ستد و مدیریت حساب های خود را در هر زمان می دهد. این برنامه برای دانلود در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است و دسترسی به داده‌ها، اخبار و تحلیل‌های بازار را در لحظه فراهم می‌کند. با این برنامه، مشتریان می توانند معاملات انجام دهند، موقعیت های خود را نظارت کنند و مانده حساب خود را مدیریت کنند. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است که به راحتی قابل پیمایش است، و طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی، از جمله شاخص های تجزیه و تحلیل فنی و قابلیت های نمودار را ارائه می دهد. مشتریان همچنین می توانند مستقیماً از طریق برنامه به مطالب آموزشی و پشتیبانی دسترسی داشته باشند. به طور کلی، اپلیکیشن Amarkets  ابزار مفیدی برای معامله گرانی است که می خواهند به بازارها متصل بمانند و حساب های تجاری خود را از هر کجا و در هر زمان مدیریت کنند.

به طور مثال در صورتی که مایل به شارژ حساب خود از طریق اپلیکیشن هستید، میتوانید از منوی home وارد شده و با انتخاب گزینه make deposit واریز خود را انجام دهید. مطابق عکس زیر:

آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس در دسکتاپ و موبایل

 

نحوه ی واریز و برداشت از طریق «تاپ چنج» در بروکر AMarkets

«تاپ چنج» یک سایت اینترنتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال می باشد. این سایت اجازه می دهد که افراد مستقر در ایران ارزهای دیجیتال را خریداری و فروش کنند. با استفاده از تاپ چنج، شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنید و به صورت مستقیم با استفاده از سیستم پرداخت آنلاین به حساب بانکی خود واریز کنید. تاپ چنج به عنوان یکی از سایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می کند. نحوه ی واریز و برداشت از طریق «تاپ چنج» در بروکر AMarkets در ویدیو زیر توضبح داده شده است:

فیلم واریز و برداشت از طریق «تاپ چنج» در بروکر AMarkets

 

سوالات متداول ثبت نام بروکر آمارکتس

+در صورت قطع شدن اینترنت یا فیلترشکن موقع ثبت نام بروکر آمارکتس چکار کنم؟

در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند ثبت نام، مانند قطع اینترنت یا دریافت خطا، با پشتیبانی مشتریان Amarkets در تلگرام برای کمک ارتباط بگیرید. آنها می توانند به شما در حل مشکلاتی که ممکن است در طول فرآیند ثبت نام در بروکر آمارکتس ایجاد شود کمک کنند.

+برای ثبتنام در آمارکتس داشتن vps و آی پی ثابت ضروری است؟

خیر نیازی به آی پی ثابت نیست و میتوانید با فیلترشکن وارد شوید.

+آیا بروکر آمارکتس معتبر است؟
بلی بروکر AMarkets دارای رگولاسیون توسط سازمان مالی The Financial Commission است و همچنین با شماره ثبت No. 22567 IBC 2015 در سنت وینسنت و گرنادین‌ ثبت شده است.

به این نوشته امتیاز دهید

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

محمود محمدیانمشاهده نوشته ها

Avatar for محمود محمدیان

سلام من محمود محمدیان هستم مدرس و تحلیلگر بازار فارکس ، 13 سال هست که دارم ترید میکنم ، با مقالاتی که توی سایت گوگل فارکس منتشر میکنم دوست دارم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم تا در کنار هم درآمد دلاری کسب کنیم.

2 دیدگاه ها

  • سلام و خسته نباشید ، تشکر میکنم از عوامل سایت شما بابت آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس ،

    • سلام و عرض ادب
      امیدواریم آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس برای شما مفید واقع شده باشد.
      باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *