کپی تریدینگ فارکس | کپی معاملات فارکس

کپی تریدینگ فارکس | کپی معاملات فارکس

اگر شما یک تریدر هستید قطعا اسم کپی تریدینگ فارکس را شنیده اید و یا برای شما این سوال پیش آمده که در کپی تریدینگ فارکس شارژ حساب چگونه است؟

در معنای ظاهری کلمه به وضوح آشکار است که نوعی کپی برداری در میان است. اما این کپی برداری کمی متفاوت است. در هر کاری تا حرفه ای شدن باید زمان بگذرد و افراد بی تجربه و کم تجربه با الگو برداری از کسانی که حرفه ای هستند، به پختگی دست یابند. تجارت کردن نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. افراد تازه کار در تجارت، بیشتر نیازمند الگو برداری یا کپی برداری از افراد حرفه ای هستند. این کپی برداری که به صورت کامل از تریدرهای موفق صورت می پذیرد، کپی تریدینگ یا در اصطلاح انگلیسی آن copy trading نام دارد. روش کپی تریدینگ در برخی از بروکرها قابلیت اجرا دارد و روشی نسبی برای یادگرفتن و شروع فارکس است. در این روش فرد تازه کار میتواند با اتصال اکانت خود به اکانت تجاری تریدرحرفه ای ، در انتخاب معاملات مشابه شخص حرفه ای عمل نماید و استراتژی او را در این کار همراهی خواهد نمود. شاید بتوان به این نکته اشاره کرد که کپی تریدینگ در کنار رمز ارزها و ارزهای دیجیتال مفهوم دقیق تری می یابد . این موضوع به معنای آن است که در دنیای دیجیتال، هنوز جایگاه ارز دیجیتال و اتصال آن با کپی تریدینگ فعال نشده است.

کپی تریدینگ چیست معاملات رونویس فارکس سیستم کپی تریدینگ
کپی معاملات فارکس

کپی سیگنال فارکس

بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای معاملاتی دنیا است که درآمدزایی فوق العاده ای دارد. بازار فارکس از انواع بازارهای جدید غیر سنتی اما با الگوپذیری از بازارهای مالی سنتی می باشد. شاید بهتر باشد اعلام نماییم که بازار فارکس، یک کارگزاری بسیار بزرگ از انواع سهام های متعدد شرکتهای بزرگ و پیچیده در دنیا است که با نگاهی دقیق تر، به یک بازار معاملاتی تبدیل شده است. بازار فارکس یک نوع تبدیلگر ارز نیز می باشد. شاید در مفهوم اصلی و درست تر بتوان گفت که فارکس همین معنای دوم است. اما کپی تریدینگ  در فارکس به معنای دسترسی معامله گران به یکدیگر و ایجاد یک بازار قدرتمند که بر تمام بازارهای مالی فائق آید. معاملات رونویس فارکس به معنای فالوور بودن و این به معنای دور بودن از درگیری های برنامه ریزی های متعدد جهت کسب سود بیشتر می باشد. فقط باید یک حساب کاربری جهت کپی تریدینگ  بازنمایید.

برای این کار در صورت تمایل میتوانید بر روی ثبت نام در آمارکتس کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید سپس سیگنال دهنده خود را انتخاب و دنبال کنید (البته پس از بررسی های انجام داده و حصول اطمینان از مناسب بودن و حرفه ای بودن این فرد یا گروه)  و در نهایت با تنظیم حد شراکت ، استراتژی وی را تقلید نمایید. مطابق فیلم راهنمای زیر عمل نمایید :

 

سلب مسئولیت : بازارهای مالی دارای ریسکِ سرمایه می باشند لذا «سایت گوگل فارکس» هیچگونه مسئولیتی در خصوص زیان های احتمالی افراد نـدارد.

 

از جمله مزایای روش معاملات رونویس فارکس یا همان کپی تریدینگ برای افراد تازه وارد، کنترل معاملات، تعیین حد ریسک، لغو درخواست و برداشت وجوه و موارد مشابه این موارد می باشد. در روش کپی تریدینگ چنانچه شخص سیگنال دهنده سود کند شما هم سود میکنید و اگر آن شخص ضرر کند شما نیز ضرر خواهید کرد.

 

ربات کپی تریدینگ

نبود زمان کافی جهت آموزش و یا نبود شرایط مناسب ورود به بازارهای مالی باعث می شود تا افراد با استفاده از روشهای تقلیدی و کپی برداری اما با صرفه هزینه، وارد دنیای مالی شوند. کپی تریدینگ مدیریت افزایش حسابها بر حساب دیگر است. عدم توان معامله گری باعث می شود تا این سیستم و تفکر جذاب همواره پابرجا بماند و مشتاقان آن روز به روز بیشتر گردد. این نوع سرمایه گذاری در بروکرهای مختلف نامهای متفاوتی دارد مثلا با نامهای «پم» یا «رم» و چند عنوان دیگر می شناسند.

فقط اشتباه نکنید. سیستمهای کپی تریدینگ به معنای در اختیار نهادن سرمایه در خدمت و یا حساب نفر دیگر نیست. شما مالک حساب خود هستید و بر آن کنترل دارید. سیستمهای کپی تریدینگ باعث می شوند تا فرد تازه کار که معامله نمی داند، به صورت سیستمی روش معامله فرد حرفه ای برای او نیز تکرار می شود و او به واسطه بهره مندی از روش معامله فرد حرفه ای در صورت کسب سود، پاداشی از پیش تعیین شده به وی پرداخت می نماید. تمام این موارد توسط سیستم صورت می پذیرد.

در سیستمهای کپی تریدینگ می توان تعیین نمود تا چه میزان از سرمایه شما در کپی تریدینگ فعال شود. همچنین حدی را به عنوان ضرر انتخاب کنید. یعنی زمانی که به حد ضرر رسیدید از کپی کردن انصراف و سرمایه خود را خارج نمایید. لذا یک حد تلورانس وجو دارد که بر مبنای آن ضرر رسانی تا حدی کنترل خواهد شد. در سیستمهای کپی تریدینگ امنیت به شدت بالاست و فقط خود فرد بدون نظارت معامله گر، حساب خود را رصد می نماید. یکی دیگر از مزایای این روش آن است که تنوع افراد حرفه ای در بدو ورود به بروکرها وجود دارد و شما برای انجام بهترین کپی ترید حق انتخاب دارید.

 

معایب نرم افزار کپی تریدینگ

اما عیب بزرگ این روش آن است که در آن روش و استراتژی معامله گر مشخص نیست و میزان حرفه ای بودن این شخص در ظاهر محرز نمی باشد.همچنین امکان کپی تریدینگ دمو وجود ندارد. لذا اعتماد به شخص معامله گر که حرفه ای باشد یا نباشد نیازمند بررسی و تحلیل است. اما می توان با توجه به مدت زمان فعالیت معامله گر، هیستوری معاملات ، میزان افت و خیز سرمایه ، و …  میزان حرفه ای بودن وی را سنجید که البته نیازمند کاوش و یررسی کردن است.

4.9/5 - (8 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

محمود محمدیانمشاهده نوشته ها

Avatar for محمود محمدیان

سلام من محمود محمدیان هستم مدرس و تحلیلگر بازار فارکس ، 13 سال هست که دارم ترید میکنم ، با مقالاتی که توی سایت گوگل فارکس منتشر میکنم دوست دارم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم تا در کنار هم درآمد دلاری کسب کنیم.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *