نحوه کسب درآمد از فارکس سود در فارکس درآمد روزانه از فارکس

نحوه کسب درآمد از فارکس | سود در فارکس | درآمد روزانه از فارکس

اگر تا بحال اسم فارکس را نشنیده اید بگذارید تا به طور ساده برای شما توضیح دهیم که بازار فارکس همان بازار بورس بین الملل است. forex مخفف کلمات forein exchange  است یعنی تبادلات ارزی. این بازار برای افرادی مناسب است که حداقل سرمایه ای 100 دلاری برای سرمایه گذاری دارند و تا حدودی اهل ریسک و خطر پذیری هستند.

در این مقاله قصد داریم که با واقعیت فارکس روبرو شویم .بازار فارکس و به طور کلی بازار بورس دارای ریسک مالی است. این بدان معنا نیست که معامله کردن همواره با ترس و دلهره همراه است اما به خاطر داشته باشید که در بازارهای مالی هم سود و هم ضرر وجود دارد. بنابراین اگر شخصی هستید که قدرت ریسک پذیری مالی دارید می توانید با دنیای فارکس زندگی کنید.

وقت آن است که دیگر برای رئیستان کار نکنید و برای همیشه خود رئیس خود باشید. بازار فارکس مکان فیزیکی خاصی ندارد و معاملات به صورت فرابورس یا همان OTC بصورت آنلاین انجام می‌شود.

نحوه سود در فارکس
کسب درآمد از فارکس

قدم اول : آموزش فارکس از صفر

اولین قدم برای کسب درآمد از فارکس این است که اموزش فارکس از صفر را شروع کنیم.  برای موفقیت در این بازار مهمترین عامل دانش معامله گری است. به دست آوردن استراتژی و روش ترید صحیح ، تنها با کسب تجربه ممکن است. در مرحله ی آموزش معامله گر باید تسلط کافی بر روی بازار داشته باشد. مباحث تکنیکال و فاندامنتال را به خوبی فرا گرفته باشد و بتواند بازار را تحلیل و پیش بینی کند. هر تریدری در ابتدا باید یک حساب دموی فارکس یا همان حساب آزمایشی را افتتاح کند و خود را محک بزند. هر زمان که تصمیم گرفتید وارد بازار واقعی شوید این سوال را از خود بپرسید که آیا روش و استراتژی سودده ای در اختیار دارید؟ پس ابتدا آن روشی را که در ذهن خود دارید بر روی حساب آزمایشی پیاده کنید و نتیجه ی آن را ببینید تا متوجه شوید آیا این استراتژی سوده است یا ضررده . پس از مشخص شدن برایند مثبت میتوانید وارد حساب واقعی شوید.

برای آموزش فارکس میتوانید حضوری یا غیر حضوری اقدام کنید. جهت آموزش حضوری آموزشگاه های معتبری جهت آموزش تحلیل بازارهای بین المللی و مالی در سطح کشور وجود دارد. جهت آموزش غیر حضوری نیز میتوانید بر روی این مطلب کلیک کنید و در دوره آموزش فارکس بصورت آنلاین شرکت کنید و یـا مطالب سایتهای معتبر از جمله مطالب آموزشی سایت گوگل فارکس را دنبال کنید. مطالب آموزشی در سایت ما بصورت دسته بندی شده است و در قسمت منوی بالای صفحه سمت راست مشاهده میکنید که منوی آبشاری «آموزش» شامل : مقاله و جزوات آموزشی بازار فارکس ، آموزش فاندامنتال ، آموزش تکنیکال ، روانشناسی معاملات ، ویدیوهای آموزشی و فایلهای صوتی میباشد.

 

قدم دوم : بروکر معتمد

پس از گذراندن دوره آموزشی فارکس شامل تحلیل تکنیکال ،تحلیل فاندامنتال ، تسلط کامل بر متاتریدر و…  قدم دوم این است که در یک بروکر معتمد مانند بروکر آمارکتس یک حساب معاملاتی دمو یا آزمایشی افتتاح کنید تا بتوانید  بدون هیچ ریسکی در معامله کردن تجربه کسب کنید. در این بروکر شما برای اولین واریز خود 25% بونوس واریزی  قابل ضرر دریافت میکنید و پس از آن برای هر بار واریز خود 20% بونوس واریزی  قابل ضرر دریافت میکنید. این نوع جایزه بونوس قابل ضرر Tradable میباشد که در ضررهای احتمالی شما را کمک می کند و وقتی ضرر شما به آستانه ی مبلغ بونوس برسد ، بونوس شما حذف نـمیشود. مثلا شما 1000 دلار در حساب خود واریز می کنید ، بروکر آمارکتس به شما 250 دلار بونوس قابل معامله و قابل ضرر Tradable می دهد. حال بالانس شما 1250 دلار است و اگر بیش از 1000 دلار ضرر کنید بازهم کال مارجین نخواهید شد و فرصت جبران دارید.

شما میتوانید برای دریافت 15 درصد بونوس بر روی آمارکتس کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید  و همچنین با دانلود رایگان متاتریدر با نمودارها آشنا شوید.

نحوه سود در فارکس

قدم سوم: درآمد روزانه از فارکس

پس از کسب تجربه لازم در حساب دمو ؛ شما میتوانید یک حساب ریل یا واقعی افتتاح کنید و پس از واریز وجه درآمد روزانه از فارکس کسب کنید.

همچنین افرادی که علاقه مند هستند در ایران رشته تحصیلی فارکس را در دانشگاه فرا بگیرند ؛ می توانند  رشته مرتبط «بورس و اوراق بهادار» در شاخه کاردانش را دنبال کنند تا نهایتا بتوانند کارشناسی مدیریت بورس خود را اخذ نمایند. لازم به ذکر است که فعالیت در بازار فارکس نیازی به تحصیلات دانشگاهی مرتبط ندارد.

ما پیشنهاد میکنیم زندگینامه میلیونر های فارکس را مطالعه کنید. افرادی از جمله : جورج سوروس George Soros ، استنلی دراکن مایلر Stanley Druckenmiller ، اندرو کریگر Andrew Krieger ، که چطور توانسته اند درآمد میلیاردی از فارکس کسب کنند. با مطالعه تجربه ثروتمندان فارکس و همچنین روانشناسی بازارهای مالی متوجه خواهید شد که بهترین راه موفقیت در فارکس یادگیری مستمر، استراتژی صحیح و کنترل طمع است.

4/5 - (13 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *