کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی و آنلاین در ایران

به نظر شما چگونه در خانه کسب درآمد کنیم؟ خیلی از افراد این روزها به دنبال کسب درآمد اینترنتی به ویژه درآمدهای دلاری می‌باشند. به همین خاطر در این محتوا قصد داریم به آموزش درآمد از اینترنت اعم از کسب درامد دلاری با گوشی و بررسی نکات و روش‌های این موضوع بپردازیم.

کسب درآمد اینترنتی و آنلاین در ایران
کسب درآمد آنلاین

روش‌های  کسب درآمد اینترنتی

در ادامه روش های درآمدزایی در منزل را نام خواهیم برد. البته کسب و کارهای اینترنتی تنها به ایده‌های مذکور محدود نمی‌شوند و افراد با توجه به خلاقیت خود می‌توانند طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای خود ایجاد نمایند.

  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • کسب درآمد از تلگرام
  • فریلنسری
  • وبلاگ نویسی
  • فروش محصولات دست‌ساز در فروشگاه‌های اینترنتی
  • طراحی برنامه‌های مختلف
  • طراحی ربات
  • ارائه مشاوره اینترنتی
  • ایجاد سایت و یا مشارکت در فروش
  • راه‌اندازی کانال یوتیوب
  • سایت‌های کلیکی

نکته : کسب درامد رایگان وجود ندارد.  سایت کسب درآمد رایگان صرفا برای جلب توجه است. یکی از ایده‌هایی که در قسمت بالا ذکر کردیم کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت‌های کلیکی می‌باشد. این سایت‌ها در واقع به عنوان واسطه و میانجی کمک می‌کنند که بازدید وب سایت‌های مختلف بالا رود. لذا شما باید با ایجاد یک حساب کاربری و کلیک کردن بر روی برخی از سایت‌ها و دیدن تبلیغاتشان درآمد اندکی داشته باشید.

 

نقش مهم شبکه‌های اجتماعی در کسب درآمد اینترنتی

رواج روزافزون شبکه‌های اجتماعی دلیل عمده‌ی گرایش افراد به داشتن درآمد اینترنتی و کسب درامد با گوشی

است. در واقع افراد هر چقدر که بتوانند یک تریبون بزرگ‌تر و گسترده‌تری را در یک شبکه‌ی اجتماعی اعم از اینستاگرام، تلگرام یا یوتیوب برای خود ایجاد کنند در نهایت درآمد بسیار بیشتری هم خواهند داشت. پس سعی کنید که اگر قصد دارید که به یک درآمد اینترنتی برسید در یکی از این پلتفرم‌ها سرمایه‌گذاری نمایید و از طریق تولید محتوای مناسب دنبال کنندگان خود را بیشتر کنید.

در شبکه‌های اینترنتی شما می‌توانید از حوزه‌های مختلف و متعددی به درآمد اینترنتی برسید. بدون این به تجهیزات زیادی نیاز داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی و آنلاین در ایران
کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی

 

سایت­های کسب درآمد

سایت های کسب درامد خارجی و ایرانی متعددی وجود دارند که شما با کمک آن‌ها می‌توانید به درآمدزایی برسید. در ادامه برخی از سایتهای معتبر کسب درآمد اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

افیلیت مارکتینگ

در ابتدا لازم است که با افیلیت مارکتینگ آشنا شوید. این مفهوم فرایندی است که طی آن بایستی به فروش محصولات دیگران کمک کنید و به ازای هر فروشی که به سرانجام می‌رسانید کمیسیون دریافت نمایید. اینستاگرام، تلگرام و دی جی کالا از جمله بسترهایی هستند که سیستم افیلیت مارکتینگ را ارائه می‌دهند.

 

آمازون

آمازون به تنهایی توانسته حدود 45 درصد از حجم تجارت الکترونیک دنیا را به خود اختصاص دهد. برای این که بتوانید از طریق آمازون کسب درآمد اینترنتی داشته باشید باید وب‌سایتی را مطابق با قوانین آمازون ایجاد نمایید و درخواست مشارکت فروش خود را ثبت نمایید.

کسب درآمد اینترنتی و آنلاین در ایران
کسب درآمد اینترنتی

Upwork

کارفرمایان و فریلنسرها از سراسر دنیا در این سایت گرد هم می‌آیند تا برای پروژه‌های مختلف با یکدیگر همکاری کنند. مبلغی که Upwork به ازای هر پروژه دریافت می‌کند چیزی حدود 5 تا 20 درصد می‌باشد. به این شکل که هر چه ارزش پروژه بیشتر شود کارمزد کمتر خواهد شد.

 

Wonder

Wonder وب‌سایتی است که علاقه‌مندان به کارهای تحقیقاتی می‌توانند در آن به فعالیت بپردازند. واندر را می‌توان بهترین گزینه برای درآمدزایی اینترنتی برای کسانی دانست که قصد مهاجرت تحصیلی دارند.

 

سایت‌های فروش عکس خارجی

Alamy، iStock Photo، Shutterstock، Getty Images و Photocase  از جمله فروشگاه‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند عکس‌های خود را بفروشید و درآمد داشته باشید.

 

سایت‌های فروش افزونه

کسانی که برنامه‌نویس هستند و به دنبال درآمد دلاری می‌گردند می‌توانند در سایت‌های CodeCanoyon، TemplateMonster، Mojo Marketplace، ThemeSnap و Creative Market افزونه‌ها و پلاگین­های خود را بفروشند.

 

سایت بای بوک

بای بوک یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که به کاربران خود این امکان را داده تا با فروش کتاب‌های فروشگاه پورسانت‌ دریافت نمایند.

کسب درآمد اینترنتی و آنلاین در ایران
کسب درآمد انلاین

 

 

سرمایه‌گذاری در بازار فارکس ( Foreign Exchange Market )

کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند احتمالا با بازار مالی فارکس آشنا می‌باشند. در واقع این بازار را می‌توان بزرگ‌ترین بازار دنیا دانست که روزانه به طور میانگین 5 تریلیون دلار گردش مالی دارد. سرمایه‌گذاران در بازار فارکس ارزهای خارجی را مبادله می‌کنند و به سود می‌رسند. برای سرمایه‌گذاری در فارکس علاقه‌مندان بایستی از کارگزاران و پلتفرم‌های خاصی استفاده کنند. توجه داشته باشید که معاملات فارکس باید توسط کارگزاری‌هایی که تحت نظر نهادهای نظارتی هستند صورت پذیرند.

فارکس یکی از روش های کسب درآمد در خانه میباشد که روش مبادله در بستر فارکس به این شکل است که فعالان بازار بایستی با تجزیه و تحلیل‌های مناسب یک ارز یا سهام را خریداری و در زمان مناسب بفروشند. معاملات در فارکس با کمک یک شبکه‌ی الکترونیکی یا یک کانال بین بانکی انجام می‌شود. ضمن این که تبدیل ارزها به یکدیگر نیز بر اساس نرخ مبادله یا ضریب تبادل است. اگرچه در ابتدا فارکس به جفت ارزها محدود شده بود اما این روزها انواع فلزات گران‌بها، ارزهای دیجیتال، نفت و سهام بورس‌ها را نیز در برمی‌گیرد.

 

برخی از مزایای بازار فارکس

  • غیر متمرکز است و محدود به یک مکان فیزیکی نیست.
  • سرعت نقد شوندگی بسیار بالایی دارد.
  • می‌توان از تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی در تفسیر این بازار استفاده کرد.
  • مبادلات 24 ساعته و بدون محدودیت انجام می‌شوند.
  • هزینه انجام معاملات در این بازار نسبت به سایر بازارها کمتر می‌باشد.

بروکر آمارکتس

4.7/5 - (22 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

مدیریتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیریت

هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *