آموزش صوتی مقایسه 4 MetaTrader و 5 MetaTrader

آموزش صوتی مقایسه 4 MetaTrader و 5 MetaTrader


آموزش صوتی مقایسه  4 MetaTrader و  5 MetaTrader

در این پادکست در مورد تفاوت متاتریدر 4 و متاتریدر5 میشنویم و تفاوت MT4 و MT5 را یاد میگیریم.

در بازار فارکس برای انجام معاملات buy و sell ، از پلتفرم معاملاتی متاتریدر استفاده میشود. متاتریدر4 و متاتریدر5 مقبولیت زیادی در بین تریدرها دارند.

جهت افتتاح حساب در بروکر رگوله شده amarkets ثبت نام کنید و 15% شارژ هدیه دریافت نمایید.

اگر هنوز متاترید خود را نصب و راه اندازی نکرده‌اید توصیه میکنیم سری به آموزش دانلود متاتریدر 4 و 5 به همراه آموزش کار با آن بزنید.

تفاوتهای اصلی 4 MetaTrader و  5 MetaTrader :

متاتریدر5 نسخه ی تکمیل شده و ارتقاء یافته ی متاتریدر 4 میباشد.

پلتفرم متاتریدر 5 برای افراد برنامه نویس MQL و معامله گرانی که از  expert (ربات معامله گر) استفاده میکنند مناسب تر و کامل تراست. حال افرادی که بصورت دستی معامله میکنند تفاوت چندانی را بین متاتریدر 4 و 5  احساس نمی‌کنند.

در پلتفرم متاتریدر4 امکان مشاهده 9 تایم فریم وجود دارد درحالی که در پلتفرم متاتریدر5 امکان مشاهده 21 تایم فریم وجود دارد.

ادامه مطلب را گـوش کنید :

مقایسه و تفاوت متاتریدر 4 و متاتریدر5 | تفاوت MT4 و MT5 | آموزش صوتی فارکس
پادکست مقایسه  4 MetaTrader و  5 MetaTrader
4.5/5 - (16 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

محمود محمدیانمشاهده نوشته ها

Avatar for محمود محمدیان

سلام من محمود محمدیان هستم مدرس و تحلیلگر بازار فارکس ، 13 سال هست که دارم ترید میکنم ، با مقالاتی که توی سایت گوگل فارکس منتشر میکنم دوست دارم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم تا در کنار هم درآمد دلاری کسب کنیم.

7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *