چگونه بیت کوین بخریم بهترین روش معاملات بیت کوین چیست ؟

چگونه بیت کوین بخریم و چگونه بیت کوین بفروشیم؟

معاملات بیت کوین هرگز تا به حال انقدر در سطح جهان محبوب نبوده است. شاید تا چندسال قبل استخراج بیتکوین تا این حد دنیا را فرا نگرفته بود اما در دنیای امروزعلاقمندی افراد نسبت به بیت کوین بسیار زیاد شده است.
ما این مقاله را برای معرفی استراتژیهای منحصر به فرد معاملاتی به افراد علاقمند چه در سطح حرفه ای و چه در سطح تازه کار تهیه کردیم تا طرفداران بیت کوین موفق به کسب درامد شوند لذا در این مقاله شما را با برخی از جدیدترین استراتژی های معاملاتی در رابطه با بیتکوین آشنا خواهیم کرد.

چگونه بیت کوین بخریم | بهترین روش معاملات بیت کوین چیست ؟
چگونه بیت کوین بخریم

آیا میدانید که شما میتوانید از ریزش قیمت بیتکوین هم کسب درامد کنید!

با مشاهده نمودار قیمت بیتکوین مشخص است که قیمت می تواند به جای افزایش ؛ کاهش نیز پیدا کند. یعنی به جای روند صعودی ؛ روند نزولی داشته باشد لذا پیشنهاد ما این است که خرید و فروش بیتکوین را بر روی چارت بازار فارکس تجربه کنید تا از مزایای منحصر به فرد این بازار از جمله امکان مشاهده قیمت لحظه ای و نمودار قیمت بیت کوین بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای منحصر به فردی که در اختیار شما قرار میگیرد این است که شما میتوانید از نزول قیمت بیتکوین هم کسب درامد کنید! یعنی شما میتوانید در زمانی که روند بیتکوین نزولی و ریزشی است معامله فروش(SELL) بگیرید و سود خود را کسب کنید.
این یکی از دلایل موفق ترین معامله گران بیت کوین است که شاید هیچ گاه آن را با دیگران به اشتراک نگذارند.
اگر مشتاق هستید که هم از صعود قیمت و هم از نزول قیمت بیتکوین کسب درامد کنید به شما پیشنهاد می کنیم که در بروکر آمارکتس یک حساب معاملاتی ایجاد کنید. یکی از مهم ترین دلایل پیشنهاد ما برای افتتاح حساب با این کارگزاری ، سرعت اجرای دستور معاملات این بروکر است که دقیقا یک معامله گر بیتکوین برای اجرای استراتژیهای معاملاتی به آن نیاز دارد وبرای ما که در کشور ایران زندگی میکنیم سرعت انتقال و سهولت دریافت مبالغ سود معاملات بیتکوین حائز اهمیت است که این کارگزاری ساده ترین روش ها را برای ایرانی ها اتخاذ کرده است.

 

بهترین روش معاملات بیت کوین چیست ؟

آموزش 2 استراتژی معاملاتی بیتکوین:
1- استراتژی هولدینگ
2- قفل کردن معاملات

 

آموزش استراتژی هلدینگ

اصطلاح هلد یا هلدینگ برای اولین بار در سال 2013 در انجمن بیتکوین تالک ابداع شد. این کلمه در لغت به معنای نگه داشتن است. اما ابتدا میخواهیم پرهیز از هلدینگ در بازارهای خرسی یا نزولی را مورد بررسی قرار دهیم .
طراح استراتژی معاملاتی هولدینگ معتقد است که معامله گرانی که تازه وارد این حرفه شده اند یا از مهارت معاملاتی خود مطمئن نیستند بهتر است هولدینگ بیت کوین خود را در بازار مخالف ببندند و از موقعیتهای معاملاتی خود خارج شوند چون خارج نشدن از پوزیشنهای ضرر ده یکی از اشتباهات مرگبار یک معامله گر میباشد. با معامله بیتکوین در بازار فارکس شما به راحتی میتوانید برای معاملات بیتکوین خود مقدار حدضرر(Stoploss) در نظر بگیرید تا جلوی ضرر بیش از حد را بگیرید.
در سال 2013، بیت کوین شاهد افزایش کمتر از 15 دلار در هر BTC در ابتدای سال بود اما در پایان همان سال به بیش از ۱۰۰۰ درصد بالاتر از ابتدای سال بود . لذا اصطلاح هلد در بسیاری از ممتازهای رمزنگاری ظاهر شده است.
یک مثال ساده برای درک بیشتر استراتژی هلدینگ :
شما بیت کوین میخرید و بیت کوین را نگه میدارید و امیدوار خواهید بود که قیمت دوباره افزایش یابد، بنابراین می توانید با سود گسترده ای آن را بفروشید.
حال با معامله بیتکوین در بازار فارکس شما میتوانید بیت کوین را بفروشید و بیت کوین را نگه دارید و زمانی که قیمت کاهش پیدا کند سود خود را کسب میکنید.
این ساده ترین استراتژی در تجارت است اما شما باید سرمایه خود را به صورتی مدیریت کنید که بتوانید در مقاطع مختلف و قیمتهای مختلف وارد موقعیت معاملاتی جدید شوید و اصطلاحا تمام سرمایه خود را بر روی یک قیمت وارد نکنید. شما میبایست بصورت پلکانی و طی چند مرحله معاملات خود را در قیمتهای مختلف ثبت کنید.
لذا اگر تصمیم به استفاده از استراتژی هلدینگ دارید بهتر است قبل از شروع موارد مربوط به مدیریت سرمایه را مورد بررسی قرار دهید .

 

آموزش استراتژی قفل کردن معاملات

آیا تاکنون از اصطلاح محافظت از معاملات خود در بازارهای مالی چیزی شنیده اید؟ این دقیقاً مربوط به این استراتژی معاملاتی است.
از آنجا که بیت کوین بی ثبات است و معاملات در آن شرایط پر ریسکی را به همراه دارد ، همیشه این احتمال وجود دارد که در کوتاه مدت پول خود را برای معاملات از دست بدهید. به همین دلیل می تواند باز کردن معامله ای که این خطر را کاهش می دهد ایده خوبی باشد.
شما می توانید معاملات فروش (SELL) کوتاه مدت داشته باشید، به این معنی که بیت کوین خود را با این انتظار که قیمت پایین بیاید بفروشید ، بنابراین می توانید مجددا آن را با نرخ پایین تری و با سود بیشتری بخرید .
بسیاری از معامله گران بیت کوین را از یک واسطه وام می گیرند، آن را با سهام های بورسی مبادله می کنند و سپس مبلغی را که وام گرفته اند باز می گردانند. با معامله بیتکوین در بازار فارکس دقیقا همین اتفاق می افتد یعنی به شما leverage لوریج یا ضریب اهرمی تعلق میگیرد و با این اعتبار میتوانید در کارگزاری آمارکتس تا 5 برابر سرمایه خود معامله کنید.  این یک نکته طلایی و کلید معمای چگونه بیشتر در خرید و فروش بیت کوین سود کنیم است .

اگر به دنبال بروکر دارای اعتبار هستید جهت ثبت نام در آمارکتس بروکر کلیک کنید و 15% بونوس هدیه دریافت نمایید.

شما همچنین می توانید با قراردادهای در جهت خلاف (CFD)، که از مشتقات هستند و نه کریپتوکارنسی واقعی،از معاملات خود محافظت کنید.
در این حالت، شما به این امید که قیمت در طولانی مدت افزایش یابد، بیت کوین خود را نگه دارید، اما معاملاتی را بر روی CFD باز کنید که شرایط کاهش قیمت را در پیش دارد. این که آیا قیمت در واقع بالا یا پایین می رود، سود شما در بیت کوین یا CFD ضرر را از طرف دیگر جبران می کند و این یک تکنیک طلایی در بازار کریپتوکارنسی ها به شمار می اید و راز سود گرفتن از بازار بیت کوین است.
در آخر، می توانید معاملات خود را با معاملات آتی بیت کوین محافظت کنید. اینها قراردادهایی بین دو طرف است که موافقت می کنند بیت کوین را با قیمت مشخص در یک تاریخ خاص آینده معامله کنند. این که آیا در آن تاریخ قیمت بیت کوین بالا رفته یا پایین رفته است، شما تجارت را انجام می دهید و سود یا زیان را به دست می آورید.

5/5 - (23 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *