وب مانی

وب مانی چیست؟  webmoney

در صورتی که می خواهید حساب خارج از کشور خود را شارژ کنید یا درامد ارزی خود را نقد کنید یا برای شخصی در خارج ارز بفرستید و یا هزینه کالایی را در سایت های خارجی پرداخت کنید و… میتوانید از «حساب بین المللی وبمانی» استفاده کنید. تحریم های اقتصادی و سیاسی ایران، همیشه در روند تجارت خارج از کشور، مشکل ساز بوده اند. از این رو ایرانیان و سایر کشورهای مشابه تحریم اقتصادی از خدمات «کیف پول وب مانی» می توانند استفاده کنند که امکان پرداخت های بین المللی را برای کاربران فراهم می کند.

وب مانی نحوه استفاده به خصوصی دارد و برای استفاده از آن باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را به درستی پشت سر بگذارید. این سیستم را به عنوان یک سیستم پرداخت جهانی می شناسند و از آن در راستای انجام واریز و برداشتهای مالی بین المللی استفاده می کنند. استفاده از این سیستم برای کسب و کارهای اینترنتی نیز میسر می باشد.

نحوه افتتاح حساب وبمانی و واریز و برداشت حساب وبمانی
کیف پول وب مانی

 

همه چیز در مورد وب مانی webmoney

دفتر اصلی شرکت وبمانی در کشور روسیه تاسیس شده است. این سیستم اینترنتی در حال حاضر بیشتر از 39 میلیون نفر کاربر دارد. وبمانی کلیه خدمات خرید و فروش خود را به مردم سر تا سر جهان ارائه میدهد. دلیل محبوبیت وب مانی در کشور ما، دور زدن تحریم ها توسط این سیستم است. با استفاده از آن، کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی قادر به انجام تراکنش های مالی خود خواهند بود.

این خدمات نقل و انتقال پول را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد. میزان امنیت بالای این سیستم نیز یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. wmtransfer در سال 1988 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. ویژگی های متعدد وبمانی و مزایای این سیستم، مردم بسیاری را به استفاده از آن ترغیب کرده است.  قیمت وب مانی و خدمات آن نیز نسبت به روشهای مشابه بصرفه تر است.

قابلیت برگشت پذیری وجوه پرداخت شده نیز یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم وبمانی به شمار می رود. کلیه تراکنش های انجام شده در این سیستم، غیر قابل شناسایی خواهند بود. از این سیستم در راستای تبدیل وجوه نقد نیز استفاده می کنند. خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی نیز در این سیستم انجام می گیرد.

نحوه افتتاح حساب وبمانی و واریز و برداشت حساب وبمانی
کاربرد وب مانی

 

 وب مانی چه کاربردی دارد؟

وب مانی در عرصه خرید و فروش بین المللی ارزی برای کاربران مفید است. شما می توانید، با استفاده از خدمات وبمانی، حساب ارزی خود را به صورت مداوم شارژ کنید و یا درامد ارزی خود را نقد کنید. این شرکت با سیستم «پی پال paypal» رقابت می کند. در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه های جهانی مثل آمازون ، ebay ، Alibaba  ، صرافی های ارز دیجیتال ، بروکر، فروشگاه های اینترنتی فروش کالا، فروشگاه فایل، فروشگاه هاستینگ، فروشگاه دامنه و… از سیستم وبمانی جهت خرید کالا پشتیبانی می کنند.

با سیستم وب مانی بسیاری از دارایی ها و ارزهای شما قابل کنترل خواهند بود. شما می توانید، با استفاده از این سیستم، کیف پول های متعددی بسازید. با ساخت هر یک از این کیف پول ها در حساب وبمانی، آدرس آن را نیز دریافت می کنید و به سادگی به آن دسترسی خواهید داشت. کارمزد حساب وبمانی نیز از پیش تعیین شده است و به ازای هر تراکنش، مبلغ 0.8% از مشتریان کسر میشود. (8 دهم درصد). نکته قابل ذکر این است که این مقدار کارمزد در هر تراکنش حداکثر 50 دلار است و هیچگاه بیش از این مقدار نمیشود.

نحوه افتتاح حساب وبمانی و واریز و برداشت حساب وبمانی
افتتاح حساب رایگان وب مانی

 

نحوه افتتاح حساب وبمانی و واریز و برداشت حساب وبمانی

توجه داشته باشید که با هر ip که افتتاح حساب خود را انجام میدهید ؛ در آینده نیز فقط با همان ip میتوانید وارد حساب وبمانی خود شوید. جهت افتتاح حساب وبمانی میبایست از طریق وبسایت https://www.wmtransfer.com/  اقدام نمایید. مراحل ساخت حساب بسیار ساده است تنها کافیست بر روی لینک بالا کلیک کنید سپس از قسمت سمت راست و بالای سایت بر روی گزینه sign up کلیک کنید:

وب مانی چیست؟ webmoney

در صفحه پیش رو کشور و شماره موبایل خود را وارد کنید:

وب مانی چیست؟ webmoney

کد ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید و دکمه MORE را کلیک کنید تا شماره شما تایید شود. و تمام! حساب وبمانی الیاس شما افتتاح شده است:

وب مانی چیست؟ webmoney

 

حالا که کیف پول وبمانی شما افتتاح شده است ؛ جهت واریز و برداشت به حساب وبمانی خود میتوانید از طریق سایتهای صرافی آنلاین ایرانی اقدام کنید. کافیست در گوگل سرچ کنید : شارژ حساب وبمانی

 

  انواع حساب وب مانی

حساب های وبمانی، انواع مختلفی دارند و آن ها را به نام پاسپورت می شناسند. هر پاسپورتی در سیستم وبمانی برای تراکنش های با سقف مبالغ مشخص طراحی شده است. حساب های وبمانی هر یک وریفای و تایید مدارک مخصوص خود را دارد. در ادامه با برخی از حساب های وبمانی آشنا می شویم:

 

حساب وبمانی الیاس Alias

در هنگام ثبت نام اولیه حساب وبمانی الیاس افتتاح میشود. این حساب کاربری نیازی به وریفای خاصی ندارد ؛ فقط شماره موبایل کافی است . این کیف پول محدودیتهای زیادی دارد و برای رفع محدودیت تراکنش ها نیاز به ارتقاء حساب با استفاده از مدارک هویتی است.  محدودیت واریز و برداشت حساب وبمانی الیاس به شرح زیر است :

روزانه: 100 دلار

هفتگی:300 دلار

ماهانه: 500 دلار

بروکر آمارکتس

 

حساب وبمانی فرمال Formal

حساب کاربری فرمال نیاز به وریفای شماره موبایل و تایید تصویر پاسپورت دارد. تایید اطلاعات افراد در حساب وبمانی فرمال به سهولت انجام می گیرد. جهت ارتقاء اکانت وبمانی خود به فرمال : پس از وارد شدن به صفحه اصلی وبمانی ؛ از قسمت منوی بالای صفحه گزینه PERSONAL را انتخاب کنید و سپس گزینه RECEIVIE WEBMONEY PASSPORT را انتخاب کنید. حالا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، جنسیت، آدرس، تاریخ تولد، کشور، و چند فیلد دیگر است. در آخر تصویر پاسپورت خود را آپلود و تایید را انجام میدهید. بعد از ارسال باید دو روز منتظر بمانید تا اطلاعات شما تایید شود. محدودیت واریز و برداشت حساب وبمانی فرمال به شرح زیر است :

روزانه: 3000 دلار

هفتگی:10000 دلار

ماهانه: 15000 دلار

 

حساب وبمانی اینیشیال Initial

حساب وبمانی اینیشیال نیاز به وریفای شماره موبایل و تایید تصویر سلفی شخص همراه با پاسپورت دارد و شامل پرداخت هزینه ارتقاء سطح میشود. ارتقاء سطح به حساب وبمانی اینیشیال ، توسط نماینده های رسمی وب مانی بررسی می شود و در صورت تایید مدارک هویتی شخص ، حساب کاربری اینیشیال ایجاد خواهد شد.

محدودیت واریز و برداشت حساب وبمانی اینیشیال به شرح زیر است :

روزانه: 12000 دلار

 هفتگی:30000 دلار

 ماهانه: 60000 دلار

 

حساب وبمانی پرسونال Personal

ارتقاء به حساب وبمانی پرسونال نیاز به مراجعه حضوری به شعب و نمایندگان شرکت وبمانی دارد. حساب وبمانی پرسونال برای کسب و کارهای بزرگ به عنوان درگاه مناسب است مانند فروشگاه های اینترنتی و… در این مرحله کلیه مدارک اطلاعاتی افراد تایید شده و حساب و پاسپورت مربوطه صادر خواهد شد. واریز و برداشت در حساب وبمانی پرسونال هیچگونه محدودیتی ندارد.

3/5 - (2 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

مدیریتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیریت

هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است.

3 دیدگاه ها

  • سلام برای افتتاح حساب وبمانی بجای sign up کلمه login میاید وفقت عدد میاید و میگوید اینتر کنید و باز اعداد دیگر وادامه دارد چه باید بکنم

    • سلام و عرض ادب
      میتوانید با مرورگر دیگری مراحل را تست نمایید سپس از قسمت سمت راست و بالای سایت بر روی گزینه sign up کلیک کنید.
      باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *