سفارش اکسپرت و اندیکاتور آموزش فارکس

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

اولین قدم برای شروع فارکس آموزش فارکس است. در مرحله ی بعد معامله گران بازار باید استراتژی فارکس شخصی خود را خلق کنند و سپس به دنبال کسب سود از بازار باشند. طبیعتا بررسی و تست استراتژی فارکس زمان بر بوده و صبر و حوصله زیادی میطلبد. یک تریدر باید نقاط ضعف استراتژی معاملاتی خود را پیدا کند و آنها را اصلاح نماید تا بتواند بصورت مستمر در بازار سود کند. تریدرها اغلب استراتژی و معاملات روزانه ی خود را بصورت تکراری انجام میدهند . به همین علت ؛ اکثرا نیازمند برنامه یا دستیاری هستند که تحلیل و سیگنال یابی آنها را به صورت اتوماتیک انجام دهند.

 

اکسپرت چیست ؟

اکسپرت ها همان معاملات دستی هستند که به حالت autotrading (معاملات خودکار)  درآمده اند . تریدرها میتوانند استراتژی معاملاتی خود را به ربات معامله گر یا همان اکسپرت و یا اندیکاتور تبدیل کنند که البته برای نوشتن یک برنامه ی Expert   تسلط به زبان برنامه نویسی MQL نیاز است. زبان MQL کاملترین زبان برنامه نویسی جهت ساختن و طراحی اکسپرت و اندیکاتورهای فارکس است.  با این کار استراتژی معاملاتی افراد اتوماتیک خواهد شد و نیازی نیست که بصورت 24 ساعته پای سیستم بنشینند و بازار را رصد کنند.

همچنین فرقی ندارد که این استراتژی بر پایه ی الگوهای پرایس اکشن است یا بر پایه ی اندیکاتورها و یا هر روش دیگری. در هر صورت امکان تبدیل آن استراتژی فارکس به سفارش اکسپرت فارکس و یا سورس کد اندیکاتور وجود دارد. معامله گران می توانند به کمک کدنویسهای mql ، استراتژی شخصی خود را بصورت کامل و یا بخشی از آن را به اکسپرت و یا اندیکاتور تبدیل کنند. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص ماهیت اکسپرت ، مطلب « اکسپرت چیست » را در سایت گوگل فارکس مطالعه فرمایید.

در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه سفارش اکسپرت و اندیکاتور در سایت mql5 آشنا کنیم.

autotrading (معاملات خودکار) برای کاهش خطای انسانی است
autotrading (معاملات خودکار) برای کاهش خطای انسانی است

سفارش اکسپرت و اندیکاتور در سایت mql5

اگر استراتژی شما نیاز به سفارش طراحی اکسپرت و یا سفارش برنامه نویسی اندیکاتور دارد می توانید از سایت mql5 این کار را انجام دهید. کد نویس های این سایت در قبال دریافت هزینه ، با تسلط به زبان برنامه نویسی MQL امکان انجام سفارش اکسپرت و اندیکاتور  را دارند. که البته هزینه اکسپرت نویسی را دریافت میکنند.

در مرحله اول میبایست در سایت mql5 ثبت نام نمایید.

جهت ثبتنام در سایت MQL5 و سفارش اکسپرت و اندیکاتور طبق مراحل زیر عمل کنید:

1-  اول وارد سایت MQL5 شوید و روی گزینه Create Account در بالای صفحه کلیک نمایید و فرم نام و ایمیل را پر کنید. مطابق عکس زیر :

شما میتوانید بازار فارکس را با 15% شارژ هدیه ی اضافی شروع کنید ، جهت  ثبت نام در بروکر amarketsکلیک نمایید

 

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

 

2-  بعد از پر کردن فرم ، ایمیل خود را برای تایید اکانت باز کنید و با کلیک بر روی لینک وریفای به اکانت MQL خود وارد شوید.

3-  بعد از ورود به حساب کاربری خود ، در بالای صفحه گزینه‌ی Freelance را انتخاب کنید. در این صفحه نرخ و رزومه برنامه نویسان را مشاهده میکنید ؛ حال برای ثبت سفارش اکسپرت و اندیکاتور خود بر روی دکمه  Create an order کلیک نمایید. مطابق عکس زیر :

 

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

 

در صفحه ی جدید Create an order  اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید به این ترتیب که :

  • نوع order خود را مشخص کنید.
  • سفارش متاتریدر 4 یا 5 را انتخاب کنید.
  • نوع دستور خود را انتخاب کنید : اکسپرت یا اندیکاتور و…

4- در بخش توضیحات باید اطلاعات کامل از استراتژی خود ارسال کنید. به عنوان مثال:

A- مشخص کردن اینکه استراتژی شما به اکسپرت تبدیل شود یا سفارش ساخت اندیکاتور دارید.

B- دستور معامله SELL و BUY است و یا دستور معامله از نوع Pending order  است.

C- روش ورود به پوزیشن + روش خروج از پوزیشن

D-  حجم لات هر معامله + نحوه محاسبه size

E- مشخص کردن حد سود و حد ضرر معاملات (Take profit و stop los )

F- توضیحات اضافه مثل دستور Trailing stop و Close All و تایم فریم.

G- اضافه کردن عکس یا نوشته از استراتژی در صورت نیاز .  مطابق عکس زیر :

 

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

 

5- با کلیک بر روی گزینه top up میبایست حساب خود را شارژ نمایید که روشهای شارژ عبارتست از ویزاکارت ، پی پال ، یونیون پی. (جهت شارژ اکانت میتوانید به صرافی های آنلاین مراجعه کنید)

6- اگر Developer یا برنامه نویس خاصی مد نظر دارید نام آنرا وارد کنید.( در غیر این صورت باید منتظر دریافت پروژه توسط دولوپر باشید)

7- در نهایت جهت اجرای سفارش گزینه ی Add application to website را کلیک نمایید.

اکسپرت به شما کمک میکند تا معاملات را سریعتر و کارآمدتر از دستی انجام دهید
اکسپرت به شما کمک میکند تا معاملات را سریعتر و کارآمدتر از دستی انجام دهید

سوالات متداول

+ mql5.com چه خدماتی ارائه می دهد؟

 این وب سایت سیگنال های معاملاتی، سیستم های معاملاتی خودکار، ربات های معاملاتی و بازاری برای خرید و فروش محصولات تجاری ارائه می دهد.

+زبان MQL چیست؟

زبان برنامه نویسی MQL یک زبان تخصصی است که برای نوشتن برنامه های معاملاتی خودکار برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر استفاده می شود.

+آیا برای سفارشات اکسپرت و اندیکاتور در سایت MQL5 هزینه وجود دارد؟

بله. هزینه بسته به نوع سفارش و سطح دسترسی شما متفاوت است.

+چگونه یک استراتژی فارکس بنویسم؟

برای نوشتن یک استراتژی فارکس، باید اهداف معاملاتی خود را مشخص کنید، میزان تحمل ریسک خود را شناسایی کنید و مجموعه ای از قوانین را برای ورود و خروج از معاملات ایجاد کنید.

+مزیت استفاده از اکسپرت چیست؟

اکسپرت به شما کمک میکند تا معاملات را سریعتر و کارآمدتر از دستی انجام دهید، به برنامه معاملاتی خود پایبند باشید و از تصمیم گیری احساسی اجتناب کنید.

+آیا استفاده از اکسپرت خطر هم دارد؟

بله، استفاده از اکسپرت خطرات خاص خود را دارد. اینها شامل خطر شکست فنی، خطر برنامه ریزی نادرست و خطر نوسانات بازار است.قبل از استفاده از آن در حساب واقعی، اکسپرت خود را به طور کامل در حساب دمو تست کنید و عملکرد آن را به طور دقیق بررسی کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *