بونوس Bonus چیست؟ | بونوس فارکس 2023 | بونوس رایگان فارکس

بونوس Bonus چیست؟ |بونوس فارکس 2024 | بونوس رایگان فارکس

اگر شما یک تریدر در بازار فارکس هستید قطعا با موضوعی مانند بونوس بدون واریز فارکس مواجه شده اید. در این مقاله میخواهیم با مفهوم بونوس بروکرها آشنا شویم. همانطور که میدانیم معاملات در بازار فارکس از طریق بروکرها انجام می شود. بروکرها واسطه ی بین تریدر و بانک هستند که دستورات معاملاتی اشخاص را تایید و ثبت مینمایند. بروکرها جهت خدمات رسانی بهتر و جلب رضایت تریدرها یکسری از خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنند که یکی از این خدمات ارائه ی بونوس (Bonus) میباشد.

بونوس چیست؟

بونوس (Bonus) یک واژه ی انگلیسی میباشد که معنای فارسی آن جایزه و پاداش است. بروکر با ارائه ی بونوس سعی در جذب سرمایه گذاران دارد . این روش تبلیغاتی برای مشتریان جذاب است چرا که یک مبلغ پرداختی اضافی از سوی بروکر است و باعث تشویق تریدرها میشود. بونوس انواع مختلفی دارد که میتواند بصورت نقدی ، اعتباری یا غیر نقدی به تریدر اعطا شود. پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بروکر خوب ؛ مطلب آموزشی «چطور باید یک بروکر خوب را انتخاب کرد؟ » را در سایت گوگل فارکس مطالعه فرمایید.

5 بونوس بروکرها 
5 بونوس بروکرها

5 بونوس بروکرها 

1- بونوس قابل معامله

بونوس قابل معامله بهترین نوع بونوس فارکس است چرا که در ضررهای احتمالی به کمک تریدر می آید. در بونوس قابل معامله برای این که تریدر بتواند بونوس را دریافت کند نیاز است تا ابتدا حساب واقعی خود را شارژ کند. پس از واریز وجه توسط تریدر ، مبلغی به عنوان بونوس از طرف بروکر بر روی حساب واقعی بصورت اضافی شارژ خواهد شد. هر بار که فرد حسابش را شارژ می کند ، بروکر هم برای این که تشویقی جهت وفاداری مشتری انجام دهد، به مشتری  بونوس قابل معامله پرداخت می کند.  در بروکر امارکتس شما برای اولین واریز خود تا 15% بونوس واریزی قابل ضرر دریافت میکنید به علاوه ی سطح  وفاداري . این نوع جایزه بونوس قابل ضرر Tradable میباشد که در ضررهای احتمالی شما را کمک می کند و وقتی ضرر شما به آستانه ی مبلغ بونوس برسد ، بونوس شما حذف نـمیشود. مثلا شما 1000 دلار در حساب خود واریز می کنید ، بروکر امارکتس به شما 150 دلار بونوس قابل معامله و قابل ضرر Tradable می دهد . حال بونوس شما 150 دلار است ، معادل 15 درصد واريز شما و اگر بیش از 1000 دلار ضرر کنید بازهم کال مارجین نخواهید شد و فرصت جبران دارید. بونوس قابل معامله نوعی جایزه برای افرادی است که حساب واقعی خود را یکبار و یا چند بار شارژ می کنند. شما میتوانیدبا  کلیک بر روی عکس زیر در بروکر قابل اعتماد آمارکتس ثبت نام کنید و 15 درصد بونوس قابل معامله دریافت نمایید.

بونوس Bonus چیست؟ | بونوس فارکس 2022 | بونوس رایگان فارکس

2- بونوس قابل برداشت

بونوس قابل برداشت نوعی بونوس سپرده (Deposit Bonus) است که برای حسابهای ریل طراحی شده اند و هنگامیکه شما واریز خود را انجام میدهید به مقدار n درصد از سوی بروکر بونوس قابل برداشت دریافت میکنید. این نوع بونوس در هنگام ضرر به شما کمک نمی کند و به عنوان بالانس اصلی شما محاسبه نمیشوند. نحوه برداشت این نوع بونوس به این ترتیب است که شرایط مورد نظر بروکر را رعایت کنید مثلا در طی مدت زمان خاصی مقدار n لات ترید انجام دهید. این شرایط را بروکرها تعیین میکنند و میتواند در هر کارگزاری متفاوت و منحصر به فرد باشد.

3- سوپر بونوس

این بونوس معمولا جهت افزایش میزان لوریج مشتری استفاده می شود و به صورت اتوماتیک به لوریج مشتری اضافه می شود. در این بونوس بعد از لات های معاملاتی خاصی می توانید آنرا برداشت کرده و به پول نقد تبدیل  کنید ؛ مثلا با افتتاح حساب در سوپر بونوس بروکر هاتفارکس به ازای هر لات معامله 2 دلار جایزه نقدی به بالانس شما اضافه خواهد شد. این 2 دلار جایزه نقدی به دست آمده هم قابل معامله است و هم قابل برداشت .لازم به ذکر است که تنها پوزیشن های بالای 0.2 لات شامل جوایز نقدی می شوند.

 

یک مرد تریدر با قهوه به دست

دانلود رایگان کتاب تجربیات 5 سال ترید در فارکس + استراتژی های سود آور

فرقی نمی‌کند که تازه کار هستید یا سال های سال در حال ترید در بازار فارکس هستید. ما در گوگل فارکس برای شما عزیزان یک کتاب حاصل از تجربیات 5 سال ترید در بازار فارکس تدارک دیده ایم. همین حالا این کتاب را به همراه استراتژی های سود آور به رایگان دانلود کنید!

 

4- بونوس رایگان

یک نوع بونوس رایگان فارکس که بروکرها ارائه میکنند بونوس خوش آمدگویی (Welcome Bonus) است . بونوس رایگان برای شناخت بیشتر یک بروکر و تست استراتژی مناسب است چرا که تریدر بدون ترس و بدون آن که حساب اصلی خود را به خطر بیندازد میتواند استراتژی معاملاتی خود را تست و ارزیابی کند . معمولا مبلغ این بونوس ها کم است و یک نوع بونوس بدون سپرده (No Deposit Bonus) میباشند و برای دریافت این نوع بونوس نیازی به سپرده وجود ندارد. مثلا در برخی بروکرها شما می توانید بعد از ثبت نام و تایید حساب خود ، مبلغ ۳۰ دلار بونوس خوش آمدگویی رایگان دریافت کنید.  که یک نوع بونوس بدون واریز فارکس میباشد. برداشت سود حاصل از این نوع بونوس ها نیز با یکسری شرایط قابل برداشت است.

5- بونوس غیرنقدی

گاهی اوقات بروکرها یکسری مسابقات یا برنامه های رقابتی را طرح میکنند که جوایز آن بصورت غیرنقدی میباشد. در مسابقات فصلی یا سالانه بروکرها که میتواند بصورت ریل یا دمو برگزار شود اگر تریدر بتواند مقام اول تا پنجم را در بین کل شرکت کنندگان کسب کند ؛ جایزه غیرنقدی را دریافت خواهد کرد. به طور مثال کالاهایی مانند لپتاپ ، تبلت ، دوربین عکاسی ، ساعت هوشمند ،  گوشی موبایل و یا حتی خودرو.

بونوس Bonus چیست؟ | بونوس فارکس 2022 | بونوس رایگان فارکس

 

جمع بندی مطلب

جدول لیست بونوس بروکرهایی که به ایرانیان خدمات میدهند به شرح زیر است:

 

بروکر بونوس 1 بونوس 2
آمارکتس تا 15 درصد مبلغ واریزی قابل ضرر  تا 17 درصد پاداش و 15 دلار کش‌بک به ازای هر لات معامله
اس تی پی تریدینگ  20 درصد مبلغ واریزی قابل ضرر و برداشت
ارانته تا 30 درصد مبلغ واریزی
IFC تا 50 درصد مبلغ واریزی (واریز حداقل 250 دلار)  تا 15 درصد مبلغ واریزی (در صورت قبولی در آزمون محیط آموزشی این بونوس به شما تعلق خواهد گرفت. واریز حداقل 100 دلار)
HYCM تا 10 درصد مبلغ واریزی عضویت رایگان اکانت ماهانه سایت تحلیلی فایننشیال سور
لایت فارکس تا 100 درصد مبلغ واریزی
گرند کپیتال تا 40 درصد مبلغ واریزی
فارکس چیف ۱۰۰ دلاری رایگان  تا 50 درصد مبلغ واریزی (برای مشتریانی که ظرف مدت 7 روز حساب خود را شارژ کنند)
ویندزور ۳۰ دلاری خوش آمد گویی رایگان تا 20 درصد مبلغ واریزی
5/5 - (1 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *