کسب درآمد از بازی کریپتویی 2024

کسب درآمد از بازی کریپتویی

کسب درآمد از بازی های  GameFi، یکی از شیوه های درآمدزایی از بازار رمز ارزها است. شما می توانید با انجام این کار، جوایز مختلفی را به صورت توکن ها یا NFT دریافت کنید. سپس آنها را در این پلتفرم ها و یا سایر مارکت پلیس ها به فروش برسانید. در این مقاله با ما باشید تا به صورت خلاصه راجع به این موضوع صحبت کنیم و به معرفی بازی های کریپتویی بپردازیم.

کسب درآمد از بازی کریپتویی 2023
کسب درآمد از بازی | بهترین بازی های کریپتو

 

آموزش کسب درآمد از بازی کریپتویی

شیوه های مختلفی برای کسب درآمد در بازار رمزارزها وجود دارند. از هولد کردن گرفته تا معامله گری، استیک کردن و شرکت در ایردراپ ها. یکی از بهترین روش ها، کسب درآمد از بازی کریپتویی است که می توانید با شرکت کردن در برنامه هایی که با عناوین بازی NFT، بازی های مبتنی بر بلاکچین، بازی های Play to Earn شناخته می شوند، پاداش هایی را در قالب رمزارزها دریافت نمایید. اما در این برنامه ها دقیقا چه کارهایی انجام می شوند؟

شما می توانید با ورود به این بازی ها، یک هیرو، آواتار یا عناصر سفارشی را برای خود به صورت رایگان یا پولی ایجاد کنید. حال می بایست با جمع آوری آیتم های ارزشمند در طول بازی، مبارزه و کسب امتیاز، بالا بردن لول کاراکترها، جمع آوری توکن های بازی، دارایی های خود را ارتقا داده و آنها را خرید و فروش کنید. سود حاصل از این کار بین شما و سازنده بازی تقسیم می شود. قرارداد های هوشمندی برای این معاملات درنظر گرفته شده اند و شما می توانید این کار را نیز در مارکت پلیس هایی مانند SuperRare، Rarible انجام دهید.

قابل ذکر است که تمام دارایی های بازیکنان و تمامی آیتم هایی که جمع آوری می کنند، در بلاکچین ذخیره می شود تا قابل پیگیری و صحت سنجی باشد.

کسب درآمد از بازی کریپتویی 2023
کسب درامد از طریق بازی | کسب درآمد با بازی بلاک چین

 

بهترین بازی های کریپتویی کدامند؟

در اینجا به معرفی لیست بازیهای کریپتویی که می توانید برای کسب درآمد از این طریق درنظر داشته باشید می پردازیم که عبارتند از:

  • Axie Infinity یا اکسی اینفینیتی که یکی از مشهورترین بازی های پولی در این حوزه است،
  • Lucky Dice از جمله بازی های رایگان برای کسب درآمد با رمزارزها می باشد،
  • RollerCoin یک بازی با طراحی گرافیکی جذاب و فکری است که کاملا رایگان می باشد،
  • Flash که در این پلتفرم می توانید از طریق بازی Tremor Games کسب درآمد داشته باشید،
  • Cash Clambe که یک نوع پلتفرم برای ساخت بازی درون آن بوده و کاربران با توجه به میزان موفقیت خود، پاداش دریافت می کنند،
  • Monsta infinite که یک نوع بازی کارتی همانند اکسی اینفینیتی می باشد و می تواند بستر مناسبی را برای سرگرمی و رقابت کاربران فراهم کند.
کسب درآمد از بازی کریپتویی 2023
درآمد از بازی | بهترین بازی‌های کریپتویی و بلاک چینی

نحوه درآمدزایی از بازی های کریپتویی

برای دریافت 15 درصد بونوس بر روی کابین شخصی آمارکتس  کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید.

حال که به صورت ساده با این شیوه کسب درآمد آشنا شدیم، لازم است به چگونگی نحوه انجام آن به صورت عملی بپردازیم. مسیر عملی کسب درآمد در این بازی به شرح زیر می باشد:

  • ساخت ولت: در ابتدا باید گفت بیشتر بازی های کریپتویی برای آنکه بتوانید در آن شروع به کار کنید، نیاز به ثبت نام دارند. برای آنکه بتوانید ثبت نام نمایید، می بایست ولت هایی که مربوط به کیف پول های این بازی هستند را نصب کنید. به عنوان مثال برای «بازی اکسی اینفینیتی» می بایست کیف پول های MetaMask و Ronin لازم است.
  • عضو شدن در ولت: حال می بایست در هرکدام از این کیف پول ها، یک حساب تشکیل دهید.
  • نصب بازی: در قدم بعدی می بایست با توجه به پلتفرمی که بازی های کریپتویی دارند، اقدام به نصب آنها نمایید. کسب درآمد از این راه تنها از طریق فعالیت در این بازی ها با گوشی یا کامپیوتر انجام شده که می توانید از سایت اصلی، برنامه های آن را به رایگان دانلود کنید.

کسب درآمد از بازی کریپتویی

  • شارژ کردن کیف پول: به طور معمول برای انجام این بازی ها، می بایست یک کاراکتر را بخرید. برای انجام این کار باید مقدار مناسبی از ارز دیجیتال مانند اتریوم را در این کیف پول ها منتقل کنید.
  • ساخت اکانت در سایت بازی: حال شما باید در بازی مدنظر خود یک اکانت تشکیل دهید. این کار را در سایت اصلی بازی ها انجام دهید. برای ساخت اکانت و خرید هیرو، می بایست به قسمت مارکت پلیس آن مراجعه کنید. در هنگام انجام این کار، می بایست کیف پول خود را آنلاک کنید تا روی همان کیف پولی که دارید، یک حساب بسازد. این روند ممکن است در برخی بازی های دیگر متفاوت باشند.
  • دیپازیت و خرید هیرو: حال با فعال بودن کیف پول خود، وجه داخل آن را به مارکت پلیس یا اکانت بازی منتقل نمایید تا بتوانید یک یا چند هیرو تهیه کنید. این کار می تواند از طریق انتقال پول از کیف پول خارجی به یک کیف پول متصل به بازی انجام شود. سپس خرید هیرو را انجام دهید.
  • بازی کردن: حال وارد بازی شده و نسبت به جمع آوری آیتم، کسب توکن و مسابقه اقدام نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

محمود محمدیانمشاهده نوشته ها

Avatar for محمود محمدیان

سلام من محمود محمدیان هستم مدرس و تحلیلگر بازار فارکس ، 13 سال هست که دارم ترید میکنم ، با مقالاتی که توی سایت گوگل فارکس منتشر میکنم دوست دارم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم تا در کنار هم درآمد دلاری کسب کنیم.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *