What is Perfect Money Making the perfect money wallet

پرفکت مانی چیست؟ | ساخت کیف پول پرفکت مانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رواج ارزهای دیجیتال دیگر جایی برای نقل و انتقال پول به صورت فیزیکی نمی‌باشد. از این رو استفاده از حساب دیجیتال و کیف پول الکترونیکی می‌تواند بسیار کارآمد و جذاب باشد. یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های ارائه‌ی خدمات ارزی در سطح دنیا پرفکت مانی می‌باشد. شاید بپرسید پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که با استفاده از پرفکت مانی به راحتی می‌توانید با تمام دنیا تبادل مالی داشته باشید، خرید کنید و درآمد غیر ریالی خود را بدون نیاز به هیچگونه واسطه‌ای دریافت کنید.

پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی چیست؟

برای این که بدانید پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد باید بگوییم Perfect Money یک سیستم خدمات پرداخت آنلاین سراسری و بین المللی است. Perfect Money Finance Corp یک شرکت معتبر در زمینه‌ی امور مالی است که در کشور پاناما فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر دفتر مرکزی، عملیاتی و خدماتی آن در سوئیس قرار دارد. همچنین دارای چندین دفتر در کشورهایی چون هنگ کنگ و بریتانیا می‌باشد. پرفکت مانی قادر است با استفاده از بستر اینترنت، خدمات دریافت و پرداخت ارز را برای تمامی افراد در سراسر دنیا فراهم کند.

با استفاده از این سیستم به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به هر کجای دنیا پول انتقال دهید. همچنین می‌توانید از سایت‌هایی که پرفکت مانی را می‌پذیرند اقدام به خرید کالا یا دریافت خدمات کنید. برای پاسخ به پرسش پرفکت مانی چیست باید بگوییم که تا حدودی عملکرد و نوع خدمات پرفکت مانی، مانند پی پال و سایر سیستم‌های پرداخت می‌باشد. با این تفاوت که پرفکت مانی یکی از معتبرترین شرکت‌های حال حاضر در ارائه‌ی خدمات ارزی دنیا است؛ که میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا در حال استفاده از خدمات آن هستند. علاوه بر خدمات پرداخت می‌توان از قابلیت کیف پول پرفکت مانی برای ذخیره ارز نیز استفاده کرد. شما می‌توانید با شارژ حساب پرفکت مانی خود، در هر زمان که بخواهید اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید و دیگر نیازی نیست وقت خود را برای تبدیل ارزها هدر دهید.

پرفکت مانی چیست؟ | ساخت کیف پول پرفکت مانی
همه چیز درباره پرفکت مانی

 

مزایای پرفکت مانی چیست؟

  • جابجایی ارز به تمام حساب‌های متصل در سراسر دنیا
  • قابل تبدیل به ارزهایی چون یورو، دلار و…
  • خرید کالا از انواع سایت‌های فروشگاهی
  • دریافت خدمات از سایت‌های مختلف
  • محلی امن برای ذخیره و نگهداری پول
  • خرید انواع ارزهای دیجیتال

 

مهمترین مزیت پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی بر خلاف سایر سیستم‌های مالی دچار تحریم و محدودیت نمی‌شود و خدمات خود را برای کشورهای خاص محدود نمی‌کند. شرکت‌های بزرگی مانند ویزا کارت، مستر کارت، پی پل و… در حوزه‌ی خدمات ارزی در حال فعالیت هستند. این شرکت‌ها به تمام کاربران خود در سراسر دنیا خدمات ارائه می‌دهند. ولی به طور مستقیم تحت تاثیر شرایط سیاسی قرار دارند. به عنوان مثال به دلیل اعمال تحریم‌ها و روابط سیاسی با کشورهایی مانند ایران از ارائه‌ی خدمات به شهروندان ایرانی خودداری می‌کنند. با این وجود پرفکت مانی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران خود اعمال نکرده است.

 

افتتاح حساب پرفکت مانی چگونه است؟

شرکت Perfect Money Finance برای راحتی بیشتر کاربران فرایند افتتاح حساب را بسیار سهل و آسان نموده است.

  • از این رو برای کسب اطلاع از این که فرایند افتتاح حساب پرفکت مانی چگونه است، ابتدا باید به سایت پرفکت مانی به آدرس perfectmoney.is وارد شوید. سپس با انتخاب گزینه‌ی Sign Up در قسمت بالای صفحه مراحل ثبت نام پرفکت مانی خود را آغاز کنید. برای راحتی بیشتر می‌توانید از قسمت تنظیمات سایت زبان آن را بر روی فارسی قرار دهید.

انتخاب گزینه‌ی Sign Up

  • در نظر داشته باشید که ثبت نام و ساخت حساب پرفکت مانی کاملا رایگان می‌باشد و هیچگونه هزینه‌ای برای شما در بر ندارد. به هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی خود در قسمت فرم ثبت نام، تمامی مشخصات را به طور حقیقی و صحیح وارد کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به راحتی قادر به پیگیری آن باشید.
پرفکت مانی چیست؟ | ساخت کیف پول پرفکت مانی
ثبت نام در پرفکت مانی

وارد کردن اطلاعات شخصی

  • پس از پر کردن تمام قسمت‌های فرم، در انتهای صفحه گزینه‌ی Register را انتخاب کنید. در نهایت یک کد به عنوان Member ID یا شناسه‌ی عضویت به ایمیل شما ارسال می‌گردد. از این پس برای ورود به حساب کاربری خود باید از Member ID استفاده کنید.
پرفکت مانی چیست؟ | ساخت کیف پول پرفکت مانی
ساخت کیف پول پرفکت مانی

در انتهای صفحه گزینه‌ی Register را انتخاب کنید

پرفکت مانی چیست؟ | ساخت کیف پول پرفکت مانی
Register پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر قابلیتی است که به واسطه‌ی آن می‌توان بدون نیاز به حساب کاربری از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد. برای درک بهتر این که ووچر پرفکت مانی چیست، باید بگوییم که E Voucher مانند یک کارت شارژ عمل می‌کند. می‌توانید از سایت‌های مختلف فروش و صرافی‌های آنلاین، ووچر پرفکت مانی را خریداری کنید و بدون نیاز به حساب کاربری کلیه‌ی عملیات‌های نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید و از خدمات پرفکت مانی بهره‌مند گردید. خرید ووچر پرفکت مانی همانند خرید خود پرفکت مانی است.

جمع بندی

شیوه‌های مختلفی برای شارژ حساب وجود دارد ولی بهترین و آسان‌ترین آن استفاده از سایت‌های معتبر خرید پرفکت مانی است. با مراجعه به سایت‌های فروش و صرافی‌های آنلاین و با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانید اقدام به شارژ حساب ارزی دیجیتال خود کنید. پرفکت مانی به صورت دلار و یورو عرضه می‌شود ولی بیشتر سایت‌ها نمونه‌ی دلاری آن را عرضه می‌کنند. همچنین می‌توانید پس از احراز هویت از صرافی‌های آنلاین برای شارژ حساب خود نیز استفاده کنید.

بروکر amarkets

به این نوشته امتیاز دهید

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

مدیریتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیریت

هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *