سایت MQL5 چیست آموزش سایت MQL5

سایت MQL5 چیست  |  آموزش سایت  MQL5

در این مقاله متوجه میشویم که خدمات سایت MQL5 چیست و همچنین سایت MQL5 چه کاربردی دارد.

آیا می دانید که شیوه داد و ستد و معاملات  بعد از تغییرات قرن 17 ام در آمستردام، تغییر چشمگیری کرده است؟ در ابتدا افراد، قبل از استفاده از تلفن و روش های الکترونیکی در دهه 1980، از فریاد زدن برای ترغیب افراد به خرید کالاهای خود در بازارهای معاملاتی استفاد می کردند.

اما امروزه، شرایط کاملاً متفاوت شده است و معامله گران می توانند از زبان های برنامه نویسی مانند MQL5 برای بوجود آوردن روش‌های معاملاتی اختصاصی، اندیکاتور و اکسپرت‌های منحصر به فرد در انجام معاملات استفاده کنند. درواقع، با وجود برنامه MQL5، معامله گران نیازی به یادگیری این نوع زبان برنامه نویسی برای کسب سود نخواهند داشت. در این مقاله به آموزش MQL5 و چگونگی دسترسی به سیگنال های آن، اندیکاتورهای MQL5 و انجام معاملات سودمند با استفاده از این سیستم حتی بدون داشتن تجربه لازم در برنامه نویسی می پردازیم.

سایت MQL5 چیست آموزش سایت MQL5
سایت mql5 چیست

جایگاه MQL5 در نرم افزار metaquotes چیست؟

metaquotes نام شرکتی است که در بین افراد دنیا با نام متاتریدر شناخته شده است. MQL5 نام اختصاری زبان 5 metaquotes است و در اصل یک زبان برنامه نویسی رایانه ای است که به کاربران امکان ساخت استراتژی های معاملاتی خودکار MQL5 ، سیگنال های MQL5 ، شاخص های MQL5 و برنامه های سفارشی پیشرفته مانند انواع اندیکاتور و استراتژی های فارکس را می دهد.

Gif Broker Amarkets - GoogleForex

MQL5 چیست؟

MQL5  یک فضای آنلاین در ارتباط با ربات‌ها و اندیکاتورهای معاملاتی، با بیش از 10.000 برنامه تجاری برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر است. این موارد را می توان قبل از خرید به طور رایگان در بخش آزمایشی MQL5 امتحان کرد. این وب سایت امکان خرید ربات های معاملاتی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد و دارای بخشی است که برنامه نویسان بتوانند ربات ها و اندیکاتورهای معاملاتی را به اعضای MQL5 بفروشند.

می توان به MQL5 ،مستقیماً از طریق پلتفرم معاملاتی  متاتریدر 5 دسترسی پیدا کرد. توجه داشته باشید که قسمت های دیگری مانند سیگنال های MQL5، کد بیس MQL5 و اکسپرت ها از جمله سرویس های مرتبط با MQL5 هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. قبل از دانلود و استفاده از هر نوع سرویس یا ابزار پولی یا حتی نوع رایگان آنها، ابتدا لازم است پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 را دانلود کنید.

شما میتوانید بازار فارکس را با 15% شارژ هدیه ی اضافی شروع کنید ، جهت ثبت نام در بروکر مورد اطمینان ا مارکت کلیک نمایید.

انجمن MQL5 چیست؟ | معرفی امکانات سایت MQL5

انجمن MQL5 یک صفحه آنلاین است که سرویس های بیشماری را به استفاده کنندگان متاتریدر، پیشنهاد می دهد. می توانید از ربات های معاملاتی پیش ساخته استفاده کنید  و از بانک اطلاعاتی برنامه نویسان برای ایجاد اندیکاتور یا استراتژی خود و همچنین از دستورالعمل های دسترسی به نسخه آزمایشی استراتژی های معاملاتی و موارد دیگر بهره مند شوید:

  • MQL5 یک فضای آنلاین برای بررسی ربات های معاملاتی و اندیکاتورهای تکنیکال، با بیش از 10،000 برنامه تجاری برای پلتفرم معاملاتی متاتریدر است. این موارد را می توان قبل از خرید به طور رایگان در نسخه آزمایشی استراتژی MQL5 امتحان کرد. همچنین در ادامه می توانید از طریق پلتفرم متاتریدر، به آن دسترسی پیدا کنید.
  • شبکه کلاد MQL5: این شبکه ، از طریق پردازش هزاران رایانه در سراسر جهان، امکان دسترسی به بهینه سازی سریع توسط ربات های معاملاتی را فراهم می آورد.
  • کد بیس: این بخش، به کاربران اجازه می دهد تا هر کد جدیدی را که در کد بیس در بخش مجموعه MQL5 منتشر می شود را دانلود کنند ، به این معنا که کد به طور خودکار در فهرست صحیح قرار می گیرد، گرد آوری می شود و به معامله گر اجازه می دهد تا آن را فقط از پنجره جستجوی متا تریدر اجرا کند.
  • سیگنال های MQL5: ارائه دهندگان سیگنال معاملاتی را پیدا کنید، مشترک شوید و سیگنال های آنها را مستقیماً در پلتفرم خود دریافت کنید یا در اکانت خود کپی کنید.
  • فروم MQL5: معامله گران می توانند، فروم MQL5 را مشاهده کنند تا درباره سیستم های معاملاتی بحث کنند، مهارت های برنامه نویسی MQL5 را ارتقا دهند ، عضو گروه های مختلف گفتگو شوند و سوالات خود را بپرسند.

یک مرد تریدر با قهوه به دست

دانلود رایگان کتاب تجربیات 5 سال ترید در فارکس + استراتژی های سود آور

فرقی نمی‌کند که تازه کار هستید یا سال های سال در حال ترید در بازار فارکس هستید. ما در گوگل فارکس برای شما عزیزان یک کتاب حاصل از تجربیات 5 سال ترید در بازار فارکس تدارک دیده ایم. همین حالا این کتاب را به همراه استراتژی های سود آور به رایگان دانلود کنید!

 

چرا از MQL5 در نرم افزار metaquotes استفاده می شود؟

دلایل مختلفی برای استفاده از MQL5 وجود دارد. به چند مورد در زیر اشاره می کنیم:

1- ممکن است یک معامله گر یک استراتژی تکنیکال را در نظر داشته باشد و در ادامه باید روی برنامه نویسی آن کار کند اما فرصت یادگیری برنامه نویسی در MQL5 را نداشته باشد. در این صورت فرد می تواند با جستجو در انجمن MQL5، برنامه نویسی را بیابد تا این کار را برای او انجام دهد.

2- ممکن است معامله گر بخواهد از اندیکاتورهای گوناگون استفاده کند و تجربه کسب کند. بعضی از این اندیکاتورها به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرند. باید گفت که افراد در این زمینه با طیف وسیعی از گزینه های مختلف برای آزمایش مواجه هستند و تجربه کسب می کنند.

3- ممکن است معامله گر بخواهد استراتژی اتوماتیک رایگانی را تجربه کند. بازار MQL5، پر از کارشناسانی است که به صورت رایگان و غیر رایگان مشاوره های لازم جهت تمرین در این زمینه را به شما می دهند.

معامله گران برای اینکه بدانند دقیقا خدمات سایت MQL5 چیست می توانند از یک حساب دمو فارکس استفاده کنند. در صورت تمایل برای باز کردن حساب آزمایشی فارکس خود ، میتوانید وارد لینک ثبتنام بروکر آمارکتس شوید و بر روی حساب دمو کلیک کنید. شما می توانید استراتژی های معاملاتی خود را قبل از ورود به حساب حقیقی تست کنید و پس از کسب آمادگی، وارد معاملات حقیقی شوید. همچنین، معامله گر می تواند محصول مورد نظر خود را برای آزمایش و کسب تجربه به صورت رایگان دانلود و قبل از خرید در نسخه آزمایشی استراتژی MQL5 امتحان کند.

آمارکتس به معامله گران پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 (MT4 )  و متاتریدر 5 (MT5) را ارائه میدهد که میتوانند معاملات خود را با استفاده از این پلتفرم های محبوب آنلاین انجام دهند. با پلتفرم متاتریدر 4 می توانید به‌سادگی ترکیبی از راحتی و کارآیی را تجربه کنید. پلتفرم معاملاتی MT4 را می‌توان استانداردی جدید در صنعت معامله آنلاین دانست همچنین متاتریدر 5 گزینه‌های معاملاتی پیشرفته و پیشتازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاوه‌براین، تحلیل‌‌هایی بسیار دقیق و قابل فهم از قیمت‌ها ارائه داده و امکان انجام معاملات الگوریتمی و کپی استراتژی دیگر معاملات را نیز برای کاربران فراهم می‌سازد.

5/5 - (5 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

محمود محمدیانمشاهده نوشته ها

Avatar for محمود محمدیان

سلام من محمود محمدیان هستم مدرس و تحلیلگر بازار فارکس ، 13 سال هست که دارم ترید میکنم ، با مقالاتی که توی سایت گوگل فارکس منتشر میکنم دوست دارم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم تا در کنار هم درآمد دلاری کسب کنیم.

5 دیدگاه ها

  • من دانلود دارم این برنامه رو ولی اهتبار سنجی میکنه و اعلام میکنه نامعتبر است چرا؟چون قبلا کار میکردم باهاش

    • سلام و عرض ادب
      ممکن است قبلا در این سایت اکانت ایجاد کرده باشید. با ایمیل و پسوورد قبلی خود تست کنید.
      باسپاس

  • سلام چرا دراودان بعضی اکانت ها درسایت مثبت و بعضی حسابها منفی هست؟

    • سلام و عرض ادب
      حسابهایی که از همان شروع کار وارد سود میشوند و از مقدار balance اولیه فراتر میروند در نتیجه با دراودان منفی روبرو نمیشوند.
      باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *