تاثیر استراتژی روند بر بیت کوین استراتژی بیتکوین روند

تاثیر استراتژی روند بر بیت کوین

استفاده از معاملات ترند استراتژی یا روند است که به قیمتهای  فعلی در دنیای بیت کوین متکی است و باعث صعود یا نزول بیت کوین میشود . شما باید حواس خود را به آنچه دیگران درمورد آن صحبت می کنند و برنامه ریزی که تریدرهای موفق برای انجام معاملات بیتکوین میکنند، جمع کنید.

اگر به خاطر داشته باشید ، بیت کوین حدود سه سال قبل یعنی در اواخر سال 2017، موفق شد که به قیمت بیش از 19 هزار دلار برای هر بیتکوین را برای خود رقم بزند . برای  بسیاری از افراد این اتفاق در بازه زمانی کوتاه  باورنکردنی و شگفت آور  بود اما به هرحال این اتفاق بزرگ برای بیتکوین رخ داد و برای جامعه ی بزرگی مشخص شد که بیتکوین چیست . نکته و دلیل  عمده افزایش ناگهانی قیمت بیتکوین این بود که بیت کوین تبلیغات زیادی به دست آورد و در تمام جوامع با انتشار اخبار  بحث وگفتگو بوجود امد. اللخصوص از طریق  شبکه های اجتماعی مختلف در باره بیتکوین صحبت به میان امد. این بدان معناست که بیشتر افراد خواستار و متقاضی خرید بیتکوین شدند ، که همین مهم باعث افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین و در نتیجه  افزایش قیمت و ارزش بیت کوین شد.

تاثیر استراتژی روند بر بیت کوین
تاثیر استراتژی روند بر بیت کوین

استراتژی روند

این جمله معروف را همیشه به خاطر داشته باشید : Trend is your friend  روند دوست شماست.

دانستن این نکته حائز اهمیت است که با معامله بیتکوین در بازار فارکس همیشه نباید منتظر صعودی شدن روند بیتکوین و گرفتن معامله BUY  باشیم. اگر کمی به تحلیل تکنیکال توجه کنیم متوجه میشویم که استراتژی روند به ما نشان میدهد که هنگامیکه روند بازار عوض میشود و قیمت بیتکوین شروع به کاهش میکند ما میتوانیم در نقطه مناسب مانند نقطه شکست روند وارد معامله فروش یا SELL شویم.

بطور مثال همانطور که در عکس زیر مشخص است مشاهده میکنید که با ترسیم یک خط روند ساده متوجه میشدیم که روند صعودی بازار بیتکوین تمام شده و قیمت از کانال صعودی خارج شده است و همچنین شکست خط روند در تاریخ 26/02/2020  آغاز شده است. بنابراین با مقدار ریسک کم میتوانستیم وارد معامله فروش یا SELL شویم  و سود بسیار خوبی را کسب نماییم.

تاثیر استراتژی روند بر بیت کوین

برای دریافت 15درصد بونوس بر روی آمارکتس کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید.

شما میتوانید با زیر نظر گرفتن تحلیل تکنیکال و توجه به روند اصلی بیت کوین در هر بازه زمانی، اعم از بررسی و تحلیل روزانه ، هفتگی، یا حتی ماهانه، سالها به معامله و استفاده از  استراتژی روند بپردازید. فقط باید بررسی کنید که با شرایط موجود در آینده چه خواهد شد.

برای محقق شدن این منظور، باید همه چیز درباره ی بیتکوین را بیاموزید که بسیاری از تحلیگران بزرگ و صاحب نام دنیا از روش تحلیل تکنیکال استفاده میکنند و برای کمک به ایجاد یک تحلیل صحیح از آن  استفاده کنید. برخی از شاخص ها در تحلیل تکنیکال و از نگاه  فنی شامل شاخص rsi و میانگین حرکت در طول زمان است. یکی از نکات مهم در نمودار قیمت بیتکوین نقاط اشباع قیمت است که لازم است برای ورود به معاملات مورد توجه قرار گیرد.

اگرچه معاملات روند به نظر می رسد کمتر از سایر استراتژی ها ریسک پذیر به نظر می رسند، اما یادآوری می شود که هزاران نفر با توجه به  عواملی که در حال رخ دادن هستند تصمیم بر خرید و فروش بیت کوین میکنند که به طور حتم  بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارند. این موارد شامل مشاغل تصویب بیت کوین، ارایه سایر ارزهای رمزنگاری شده به بازار و دولتهایی است که مقررات جدید تجاری را برای استفاده از بیتکوین اجرا می کنند و همانطور که در مقاله بهترین روش معاملات بیتکوین توضیح دادیم معامله گران حرفه ای با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و حتی بررسی فلزات گرانبها و حتی سهامهای مختلف قادر به سود اوری در بیتکوین به صورت مستمر خواهند بود .

4.8/5 - (13 امتیاز)

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *