بیت کوین چیست به زبان ساده

بیت کوین چیست به زبان ساده

دیگر همه ما حداقل یک بار نام ارز بیت کوین bitcoin را شنیده ایم! برای خیلی از افراد سوال به وجود می آید که بیت کوین چیست و یا اینکه من باید چگونه بیت کوین بخرم؟ این دو سوال مهم، می توانند مباحث مختلفی را درون خود قرار دهند. هر کدام از این مباحث، بر روی خرید و فروش افراد تاثیرات مختلفی می گذارند. اگر شما هم به دنبال یک منبع آموزش بیت کوین هستید و یا اینکه دوست دارید تا از قیمت لحظه ای بیت کوین مطلع شوید، در ادامه با ما همراه باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان در کنار پاسخ به سوال بیت کوین چیست، با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین چیست به زبان ساده

بیت کوین چیست

بیایید تا کارمان را با سوال بیت کوین چیست شروع کنیم. این سوال، می تواند برای افراد اهمیت زیادی داشته باشد. بیت کوین یکی از رمز ارز های محبوب بلاکچین به حساب می آید که ارزش بالایی داشته و به عنوان پر ارزش ترین دارایی جهان شناخته شده است. این رمز ارز، قدرت بالایی داشته و می تواند به صورت مستقیم کل بازار ارز های دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار دهد. در نتیجه، ثبت نام بیت کوین و ساخت کیف پول بیت کوین برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند، یک امر ضروری به حساب می آید.

افرادی که قصد تبادل بیت کوین را دارند، باید از ابزاری با نام کیف پول بیت کوین استفاده کنند. این کیف پول، یک آدرس با نام آدرس کیف پول بیت کوین دارد. با استفاده از این آدرس شما می توانید فعالیت هایی همچون خرید بیت کوین یا فروش آنی بیت کوین را انجام دهید. در نتیجه، شما باید حتما از یک کیف پول خوب استفاده کنید. فردی که باعث پیدایش بیت کوین شده است، ساتوشی ناکاموتو نام دارد که هویت واقعی خود را مخفی کرده است.

بیت کوین چیست به زبان ساده
بیت کوین چیست به زبان ساده

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم، در حال حاضر کیف پول های زیادی برای مدیریت بیت کوین در دنیا موجود است. ولی این سوال به وجود می آید که بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟ پاسخ به این سوال خیلی راحت نیست. چرا که انتخاب های زیادی در جلوی پای افراد قرار گرفته است. خیلی از افراد معتقد هستند که نباید از کیف پول های ایرانی استفاده کنند. چرا که این کیف پول ها امنیت لازم را ندارند. در عوض، این افراد از کیف پول های خارجی استفاده می کنند. این مسئله کاملا شخصی بوده و بستگی به خودتان دارد.

در میان همه کیف پول های موجود برای ارز بیت کوین، تراست ولت، به عنوان یکی از محبوب ترین و قوی ترین مدل های کیف پول شناخته شده است. این کیف پول یکی از قوی ترین کیف پول های گوشی به حساب آمده که قدرت بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. همچنین، امنیت این کیف پول خیلی بالا تر از دیگر مدل های کیف پول می باشد.

بیت کوین چیست به زبان ساده
بیت کوین چیست

 

ساخت کیف پول بیت کوین

جهت افتتاح حساب در بروکر دارای اعتبار با کلیک بر روی بروکر amarkets  ثبت نام کنید و 15 درصد شارژ هدیه ی اضافی دریافت نمایید.

اگر شما هم به دنبال ساخت کیف پول بیت کوین هستید، خیلی راحت می توانید نرم افزار تراست والت را از منابع ایمن و تایید شده دریافت کنید و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس، از طریق گزینه sign up ثبت نام کنید و کیف پول خود را ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که پس از ساخته شدن کیف پول، شما با خیال راحت می توانید فعالیت های ویژه ای همچون فروش آنی بیت کوین یا محاسبه استخراج بیت کوین را انجام دهید.

بیت کوین چیست به زبان ساده
نماد بیت کوین در فارکس

 

مهم ترین هدف بیت کوین

هدف بیت کوین چیست؟ پشت هر تحول بنیادی، یک هدف خاص قرار گرفته است. ارز بیت کوین هم هدف های خاص خود را دنبال می کند. آزادی در خرید، شاید مهم ترین هدف بیت کوین به حساب بیاید. هنگامی که افراد از رمز ارز بیت کوین برای انجام تراکنش های مختلف استفاده می کنند، با خیال راحت می توانند فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهند. چرا که شبکه بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که همه افراد درون آن نا شناس بوده و هیچکس هویت واقعی افراد را نمی بیند.

در نتیجه، سازمان های امنیتی، دولت ها و …، نمی توانند مبادلات ارز بیت کوین را مشاهده کنند. همین امر هم باعث شده تا مردم خیلی راحت به آن اعتماد کنند و از این رمز ارز محبوب در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید، این است که امروزه با بیشتر شدن محبوبیت بیت کوین، سوال های خاصی همچون چگونه بیت کوین بخرم افزایش پیدا کرده است. برای خرید بیت کوین شما می توانید از صرافی های ارز دیجیتال مختلف ایرانی و خارجی استفاده کنید. اگر شما چارت بیت کوین یا قیمت انلاین بیت کوین را مشاهده کنید، چیزی جز پیشرفت نخواهید دید.

به این نوشته امتیاز دهید

آموزش رایگان صفر تا صد فارکس

آموزش رایگان فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را با گوگل فارکس تجربه کنید و دانش و مهارت خود در معاملات را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

تجربه ترید شما هرچه که باشد، تحلیلگران متخصص و نویسندگان ما به شما کمک می‌کنند تا با شرایط مختلف بازار و سبک‌های معاملاتی آشنا شوید و در مسیر ثابت معامله قرار بگیرید. دوره رایگان آموزش فارکس ما با توجه به سطح تجربه و دانش شما صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین دوره آموزشی را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

مدیریتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیریت

هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است.

نظری یافت نشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *